Ik woon er....

  • Sigrid

    Beste Lesbos-liefhebbers,

    Ik ben Sigrid en sinds 3 jaar woon ik op Lesbos. Gewoon, omdat ik al vanaf 1991 verliefd ben op dit eiland. Sinds twee jaar ben ik reisleidster en gids. Als ik jullie van dienst kan zijn met wat voor informatie dan ook, met alle plezier!

    Ik woon hier twaalf maanden per jaar. In januari vertegenwoordig ik Lesbos (eigenlijk is het overigens Lesvos!) op de vakantiebeurs in Utrecht.

    We houden contact!

    Groetjes,

    Sigrid.

  • Yogi

    Hoi Sigrid,

    Leuk dat je al zo snel een berichtje plaatst :D:D

    Je begrijpt natuurlijk wel dat Alfa en ik je komen opzoeken op de vakantiebeurs dus berg je dan maar (haha).

    O en wat je meeltje betreft over boeken… alles wat jou kan helpen doen we natuurlijk, stuur tzt maar een url van dat speciale boekingsbureau. Als we maar in Elpis terecht komen is het goed. (Maar dan wel voor 3 weken in september hoor, dan komen we gewoon weer op je verjaardag) hahaha.

    Groetjes van Yogi

  • Mariët

    Ha Sigrid

    Wat leuk dat je nu ook verschijnt op het prikbord. Je was al een beetje aangekondigd (althans ze zouden het je vragen) door Yogi en Alfa. Nu hebben we dus een expert van Lesvos waar we onze vragen op los kunnen laten.

    Dus Lesvos wordt ook vertegenwoordigd op de vakantiebeurs dat is leuk, misschien komen we dan ook wel even een kijkje nemen al hebben we al geboekt voor volgend jaar maar je kunt nooit genoeg weten natuurlijk.

    Werk je voor een bepaalde reisorganisatie of wil je geen reclame maken (denk trouwens niet dat dit reclame zou zijn hoor want we weten ook dat Ria van het Samosprikbord voor de Jong werkt).

    Op het moment heb ik geen vragen maar misschien komen ze nog. Wij gaan in juni naar Samos maar 27 augustus komen wij ook voor drie weken naar Molyvos.

    Tot ziens op het prikbord zullen we maar zeggen

    groetjes Mariët

  • Alfa beer

    Als het een beetje meezit kunnen we wel een meeting organiseren in september op Lesvos. Melina is er ook als ze haar examens haalt!

    Wie gaat er nog meer????:D

    Leo.

  • Alfa beer

    Hee Sigrid! Leuk weer eens van je te horen.:-)

    Heb je nou die hoge en lage gearing van die jeep uitgeprobeerd?

    Groeten, Leo.

  • Yogi

    Goed idee Alfa, dat is wel een plan om eens uit te gaan werken. Een prikkersmeeting op Lesbos i.p.v. in Nederland :D:D.

    Misschien kunnen we dan een paar tafeltjes scoren bij Amber, maar dan moeten we haar eerst even inseinen dat er een stelletje ongeregeld aankomt in september.

    En natuurlijk oet Amber dan eventjes wat extra witbier in slaan :D:D

  • aja

    Jammer dat wij in mei gaan , anders hadden we wel aan willen schuiven aan jullie tafeltje

    Groetjes Aja

  • Nikos

    Wij gaan op 14 mei voor twee weken en op 27 augustus voor 3 weken

    naar Molyvos (of in ieder geval dichtbij) nl Appartementen Gorgona.

    Wordt dus de 11e en 12e keer. Was het maar weer zo ver

    Wij weten nog meer mensen die in ieder geval 27/8 ook naar Gorgona gaan

    Nikos en Maria

  • Mariët

    Wordt gezellig in het vliegtuig op 27 augustus (is het trouwens altijd wel op de heenvlucht natuurlijk als je de vakantie nog voor je hebt).

    Zullen we allemaal in hetzelfde vliegtuig zitten of zullen er meerdere vluchten zijn op die dag?

    Mariët

  • Henny

    Leuk om eens iets te lezen van iemand die hetzelfde doet wat ik tien jaar geleden deed

    Mag ik vragen voor wie je werkt in Molivos?

    Natuurlijk hoef je hier niet op te antwoorden.

    Geniet ervan

    Volgende zomer zit ik in Athene, vrijwilliger bij de spelen, dus Lesvos zal een tijdje moeten wachten.

    vr gr Henny