Ik woon er....

• Sigrid

Beste Henny,

Natuurlijk mag je dat vragen, haha! Ik werk voor een agentschap: Panatella Holidays. Ik vertegenwoordig Bel Air (misschien ken je Annique wel, een van mijn voorgangsters die nog steeds op Lesvos woont) en daarnaast gids ik twee dagen in de week.

Leuk dat je als vrijwilliger in Athene bent! Ik ben benieuwd of de Grieken bestand zijn tegen het organisatorisch geweld van dit mega-evenement!

Groet,

Sigrid.

• Henny

Pannatella holidays is dat niet van een Nederlandse die Elly heet, of ben ik nu echt dingen vergeten

Als ik me goed herinner had ze een dochter en zoontje die dus ondertussen al flinke tieners moeten zijn.

Ik weet niet precies meer wie er toen voor belair werkte, misschien was dat inderdaad Annique.

vr gr

• Melina

Jaaaa leukk!!! En dan kunnen we nadat we bij Amber hebben gezeten lekker dansen in Bazaar!!! Of houden jullie niet van dansen?? Volgens mij ben ik de jongste hier :D:S

• Melina

Trouwens, volgens mij heb ik Sigrid wel eens ontmoet. Dit jaar weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik je welles bij Friends gezien? En het jaar daarvoor weet ik bijna 100% zeker, toen gingen we met een aantal meiden bij Sansibal eten, toen was er net iemand van een rots afgevallen, als ik het me goed herinner…

Maargoed, in ieder geval leuk dat je hier ook bent!

Groetjes!

• Yogi

Ik heb geen idee waar de Bazaar is, maar ik ga wel mee, ik ben wel in voor een feestje, ook al is dat feestje pas in september :D.

Ik weet niet hoe “jong” jij bent, maar we houden nog zeker kontakt :-)

• Alfa beer

Leeftijd maakt niet uit hoor Melina, ik ben een ouwe beer maar een keertje uit m'n dak gaan laat ik niet lopen hoor! :D

Ff bij Amber een paar witbiertjes scoren en ik ben van de partij!! ;-)

• Melina

Oke dan, lijkt me hartstikke gezellig! Jah ik word volgende maand pas 18 vandaar dat ik me een beetje jong voelde haha! Maar inderdaad leeftijd maakt niet uit, helemaal mee eens!

K verheug me der eigenlijk nu al op! :D:D:D

(Bazaar zit overigens tegenover de brasserie van Amber, haar vriend is de eigenaar daarvan, al weet ik niet of dat nogsteeds zo is, het is een soort jazzbar/discotheek, erg gezellig!)

• Alfa beer

Ken ik. We zijn er geweest toen er een vrij goed trio speelde uit Athene.

Een stuk verderop zit trouwens een kleine discoteek waar ze toen wat jaren 70 muziek draaide! Was ook wel gezellig.

Maar het wordt leuk volgend jaar! Ik adopteer je wel tijdelijk voor die weken als onze dochter..hahaha..

Groetjes, Leo.

• Melina

hahaha ja is goed, maar wel op een voorwaarde en dat is dat ik je papa Alfa mag noemen;) haha!

• Yogi

Haha ik zie het al voor me …. Pappa Alfa met kind Melina. (Eigenlijk is het gezien de leeftijd bijna Opa Alfa, maar dit terzijde) haha

Sorry Melina, maar Mamma Yogi gaat me te ver hoor :D:D, je mag me gewoon Yogi blijven noemen.

En die Bazaar die staat, Molyvos, here we come. Oei, dat wordt een feest volgend jaar september !! :D:D