joehoe!!!! Ik ga meteen ff me video bekijken die ik heb gemaakt! Kan ik vannacht weer lekker slapen en dromen! Oke duim allemaal voor me dat ik me examen haal, kan ik der ook bij zijn volgend jaar september!!!
Groetjes, Mel
Tuurlijk duimen we voor je !! Goed je best doen dan maar, dan weet je zeker dat je het haalt (hahaha).
Ik hoor het me zeggen, terwijl ik zelf toen ik 18 was geen moment aan leren dacht, maar alleen maar aan stappen en leuke jongens :D. Ik spijbelde bij het leven, ging regelmatig koffie drinken in het café (ja toen was het nog netjes koffie, maar ik praat dan ook over 22 jaar geleden) (jee, ben ik dan al zoo oud) :D.
Afijn, een diploma heb ik nooit gehaald, maar ik ben toch aardig terecht gekomen al zeg ik het zelf, eigen huis, leuke vent, leuke auto en ook nog een baan waar ik op mijn gemakkie alles mag doen en waar ik absoluut geen stress van krijg, wat wil je nog meer (en nee, ik ben geen ambtenaar :D).
Tsss, uitslover , jij weet niet wat ik door de weeks doe. ;-);-)
Bij de weg, ik bel je niet, ik heb nu helemaal geen stem meer.
O en nog iets, ik heb voor morgenochtend op je werk een verassing naar je meelboxje gestuurd, maar open hem nu nog maar niet, dan staat je modem zo te stampen en heb jij direkt een probleem.
Dat jij morgen op je werk een probleem hebt is weer een ander verhaal. :D
XX Je berinnetje
hoi Sigrid,
Ik hoop dat jij mij kunt helpen. Ik ben 7 jaar geleden naar Lesvos geweest en heb het daar onwijs naar mijn zin gehad. Dit jaar willen we Lesvos weer een bezoekje brengen, mede door de vriendelijke eigenaar van ons toenmalige appartement. Nu het probleem ik weet niet of diezelfde eigenaar dit appartement nog bezit. Vandaar dat ik je mail ik hoop niet dat je het erg vind. Wij verbleven toen in Marianthi paradise en de eigenaar was Vangelis en zijn vrouw heet Stratulla.Ik heb vanuit Nederland al alles geprobeerd namelijk de touristiek en oude contracten opgevraagd bij reisorganisaties die hem eerder verkocht hebben. Sudtours en de jong intra benaderd marianthi zelf gebeld, agentschappen in Griekenland gebeld, maar die nemen allemaal nog niet op. Ik weet het niet meer misschien weet jij dit wel? We hebben een optie tot woensdag dus we moeten ook nog heel snel beslissen en er is hierna nog maar 1 kamer over. Kun jij ons misschien helpen? Alvast bedankt. Groetjes Anoek
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?