Petra ,quad huren en leuk appartement

  • DJ

    hallo lesbos gangers.

    wij zitten te denken om eind augustus 2014 naar petra te gaan, en ben me inmiddels al een beetje aan het orienteren wat een leuk appartementen complex is wat op loopafstand van de zee is en ook op loopafstand van de boulevard is.

    verder wil ik gedurende 10 dagen een Quad huren wat me op andere eilanden uitstekend is bevallen..

    nu mijn vraag,is aparthotel sunset de moeite waard?andere suggesties welkom.

    en waar kan ik in Petra een Quad huren ?

    ja het is pas 2013 haha,begin altijd zo vroeg mogelijk info te vergaren naar mn eventuele vakantie bestemming in de zomer.

    alvast bedankt voor jullie reacties

    groet dirk

  • greece67

    Wij zijn net terug van Petra, Lesvos en hebben gelogeerd in Sunset. Mooi complex en mooie kamers. Wij hadden een gerenoveerde kamer/appartement. Klein keukentje met waterkoker, koelkast, en 2 pits kooktoestel. Wij hebben ter plekke het ontbijt erbij genomen. Keurig verzorgd. En de bedden zijn echt heel goed, zelden zo'n goed bed gehad in Griekenland. Als ik 1 minpunt mag noemen vond ik dit de aanwezigheid van gasten uit Servie. Zij waren zeer luidruchtig en aanwezig. Verder kan ik number 1 aanbevelen voor de huur van vervoer, of ze quads verhuren weet ik niet. http://www.number1-lesbos.com/

  • Herman & Marja

    Serviers op Lesbos ? wat is de volgend stap ,Russen misschien ?

  • greece67

    Dat hoop ik toch van niet. Russen zoeken denk ik toch meer AI hotels. Maar de Serviërs werd ik toch niet blij van. In de weekenden komen er overigens ook veel Turkse toeristen, ook heel bijzonder. Dit levert wel extra € op. In Sunset logeerden ook Turkse gasten die zijn weer heel anders dan die uit Servië ( in positieve zin).

  • Mariët

    er zijn veel Serviërs en wat is er mis met Russen? Trouwens die waren er al eerder dan de Serviërs.

    Ook de vele Turken zijn hier heel erg welkom, het zijn zeer goede toeristen en elke toerist brengt geld in het laatje.

  • Herman & Marja

    Wat is er mis met Russen ? het is een onbeschoft volk dat meer thuishoort in Turkije in all in hotels en daar dan hun borden volscheppen en dan maar minder dan de helft van opeten , ik ben van mening dat zij niet thuishoren op een mooi eiland als Lesbos en Samos bijvoorbeeld .

  • greece67

    Er is misschien niets mis mee. Maar ik kom ook voor mijn rust anders ga ik wel op vakatie naar Chersonissos. Ik zit dus niet op geschreeuw te wachten die de hele dag en avond duurt. Ook zat ik niet te wachten op een hele slechte songfestivalliedjes. Als ik Servische muziek wil horen ga ik wel daar naar toe op vakantie. Zet even een koptelefoon op, doe ik ook want ook niet iedereen vind mijn muziek keuze leuk. En dat je er 's nachts uit moet om te schreeuwen of het zachter kan is niet mijn idee van een leuke vakantie. De wereld is van iedereen maar we moeten wel respect hebben voor de ander, dat was heel ver te zoeken bij deze mensen. Ik had het gewaardeerd dat de hoteleigenaar mensen aanspreekt (maakt niet uit welke nationaliteit) op gedrag. Nu hebben ze deze gasten “gewonnen” maar weer andere gasten verloren. Jammer want de accommodatie is prachtig.

  • Mariët

    Gelukkig is jouw mening in het geheel niet belangrijk Herman, de mensen van Lesbos zijn blij met elke toerist en terecht.

  • lucy f

    In Anaxos in augustus geen Serviërs gezien, idd wel veel Turkse gezinnen, hadden ze op Petra goede klandizie aan, fijn toch!

    Bij Number One hebben ze ook quads hoor.

    Was niet zo tevreden over hun scooters, de lichtste. Vreselijke lawaaiige stinkdingen die al heel veel km's hadden gelopen, gelukkig hadden we ze maar voor 2 dgn.

    De jeep was beter.

    Wij hebben iig weer een heerlijke vakantie gehad in augustus, voor de 3e keer Lesbos, was een heel stuk drukker dan in 2008 vonden we.

  • Herman & Marja

    Wat bedoel jij met “ mijn mening is niet belangrijk ”? die van jouw soms wel ? ik zou zeggen ga eens praten met mensen die al een aantal keren in Turkije geweest zijn en die dezelfde mening hebben opgedaan met het gedrag van Russen ! .Het is natuurlijk voor de middenstand wel leuk dat elke tourist welkom is in deze moeilijke tijden voor de Grieken maar als dit de trend wordt in de toekomst dan ben ik bang dat mensen gaan afhaken .