Petra ,quad huren en leuk appartement

  • Mariët

    Jouw mening is niet belangrijk en de mijne ook niet.

    En nee, ik ga niet in Turkije praten want dat interesseert me allemaal niet.

    Ik woon de helft van het jaar hier op Lesbos waar iedereen welkom is en juist, precies hierom ‘het is goed voor de middenstand’ en DAT is het belangrijkst en niet wat jij of ik er van vinden.

    Als mensen hierom af zouden gaan haken (maar daar heb ik nog nooit van gehoord) dan is dat jammer en dom maar de echte Lesbos-liefhebber zal altijd blijven komen.

    Ze zijn overigens heel druk hier in de haven van Petra met de aanlegsteiger voor de ferry die tussen Petra en Turkije gaat varen. Ben jij misschien ook niet blij mee maar de mensen van hier wel hoor en dat is wat telt. Kunnen wij even daar gaan lunchen en de Turken hier, mooi toch?

  • Ouzofan

    Nou jongens, jullie hebben beiden gelijk hoor Herman en Mariet.

    Een bepaalde bevolkingsgroep over 1 kam scheren is nooit leuk en hufters heb je overal.

    maar soms moet je toegeven dat in de ene groep meer hufters zitten dan in de andere. Ook ik heb gezien en te vaak voorbeelden gehoord van Russen die zich niet kunnen gedragen in hotels.

    Dit is nu eenmaal zo en de enige die er wat aan kan doen is de eigenaar.

    Op Kos zijn er overigens al Russian-free hotels.

    Ik hoor trouwens vaak genoeg van de Grieken zelf dat ze niet blij zijn met de “oost-blokkrs” omdat die alleen maar iets nuttigen op hun eigen kamer en nooit buiten de deur eten of drinken.

    Ja, er zullen ook wel goede en aardige tussen zitten.

  • Wilma

    Aangezien Dirk al total n10 dg niet meer reageert heb ik mijn info er maar weer even afgehaald ;)

  • Co van der Graft

    Ik moet Ouzofan geheel gelijk geven dit is n.l. ook mijn ervaring.

    Wat ik eigenlijk nog veel erger vindt is dat die Russen het personeel van ons All-in hotel met de nek aankeken, en deden als of het hun prive personeel (lees slaaf) was.

    Dit terwijl deze mensen hun benen uit hun kont renden om het iedereen naar de zin te maken.

    Nu gaan wij normaal niet naar een All-in, we verblijven liever op een klein schalig complex, maar deden dit om iets te vieren met de hele familie.

    Maar ik weet wel dat er inderdaad mensen zijn die weg blijven van een (All-in) accommodatie als ze weten dat er Russen zitten.

    Co