Opening Seizoen

  • J.Pulsief

    Hallo Lesbos-gangers,

    Er is nog iets te melden? Het seizoen is alweer begonnen en ook wij gaan volgende week even onthaasten in Lesbos.

    Zijn er mensen die ook gaan, of misschien alweer terug zijn?

    Wij gaan naar Molyvos waar we in 2012 ook zijn geweest. Eens kijken of er iets veranderd is ?

    Alle nieuwtjes zijn welkom.

  • Ouzofan

    Hallo,

    Een nieuwtje is misschien dat in de haven een ontplofing is geweest, bij de Captain's Table.

    Gelukkig geen gewonden maar de ravage is behoorlijk.

    Misschien dat iemand weet hoe het er nu mee is en of de troep al is opgeruimd.

  • Mariët

    Het karkas van het huis staat er uiteraard nog, de rest is zo goed als opgeruimd volgens mij.

    Was de volgende dag eigenlijk al opgeruimd.

  • Co van der Graft

    Bestaat de Captain's table dus niet meer of was dit een huis vlakbij de Captain's table?

    We hebben n.l. daar in het verleden een aantal keren gegeten en willen dit aan vrienden die over een paar weken naar Lesbos gaan als goed adres door geven.

    Maar als het niet meer zou bestaan ja dan hoeft dat dus niet meer, ben benieuwd.

    Co

  • Mariët

    Captains Table is er voorlopig dus echt niet meer, de ontploffing in hun pand was een stevige, alles is verwoest.

  • Suna

    Hopelijk niemand gewond?

    Gaat het restaurant opnieuw open?

  • Mariët

    niemand gewond en het is dacht ik wel de bedoeling dat het (ooit) weer opengaat maar dat zal, gezien de schade, wel even duren neem ik aan.

  • J.Pulsief

    Weer terug van een week Molyvos. Ook wij hebben vernomen én gezien dat restaurant Captain's table helemaal verwoest is.

    Verder zagen we dat Angelo verhuisd is en nu naast Best rent-a-car zit. Mooi en ruimer dan waar ze eerst zaten. Posseidon is gestopt en er is nu restaurant Majoran. ook naast Tropicana is er een nieuw restaurant (vorig jaar geopend) met de naam Jammas. Erg mooi en prima keuken.

    Helaas was het weer iets minder maar de vriendelijke ontvangst van de mensen en de gastvrijheid maakt alles goed.