Zomerbus anaxos molivos

  • Suna

    Iemand enig idee of de zomerbus anaxos molivos reeds rijdt?

  • johnw

    Weet niet zeker of je dit verhaal bedoelt.

    Kijk maar eens hier: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g189479-i1459-k7376942-Village_Train-Lesbos_Northeast_Aegean_Islands.html

  • Suna

    Beste Johnw

    Nee, deze village train lijkt me een nieuw aanbod…

    Ik bedoelde eigenlijk de zomerbus van Anaxos naar Eftalou en omgekeerd…

  • Mariët

    de bus rijdt nog niet maar, inderdaad, wel de villagetrain, die nu een weekje rijdt.

    Is overigens een succes dat treintje en erg leuk.

    Rijdt naar Molyvos haven en ook nog een stuk naar boven richting het fort. Treintje kan daar niet helemaal komen omdat hij niet kan keren bovenin.

  • Astrid E

    Houd er rekening mee dat de villagetrain een toeristenattractie is en niet dezelfde functie heeft als de bus.

    Naast de bus en de villagetrain rijden er ook nog taxi's. Zij zijn altijd beschikbaar. Staan ze niet op de taxistandplaats, kan je ze natuurlijk altijd bellen of even aan de receptie/restaurant etc. vragen of ze een taxi voor je kunnen bellen. De prijzen zijn hetzelfde gebleven als voorgaande jaren, t.w.

    Anaxos - Petra taxistandplaats 5 euro

    Anaxos - Molivos taxistandplaats 11 euro

    Petra taxistandplaats- Molivos taxistandplaats 7 euro

    Prijzen zijn per taxi (1-4 personen).

  • Suna

    Bedankt Astrid voor je taxi-i en bus-info.

  • Mariët

    ja Astrid je hebt gelijk hoor is een toeristenattractie.

    Uiteraard gaan er de taxi's.

    Weet jij wat de prijs is van de taxi van vliegveld naar Petra? en van Petra naar Kalloni?

  • Astrid E

    Hoi Mariet,

    De prijs voor een taxi van het vliegveld naar Petra is 65 euro. Het is ongeveer een uurtje rijden en het is 63 kilometer.

    De prijs voor een taxi van Petra naar Kalloni is 20 euro. Het is ongeveer 20 minuten rijden en het is 17 kilometer.

    Voor meer informatie: Lesvos Taxi Service of je kan me natuurlijk altijd bellen op +30 693 489 5338

  • Mariët

    Volgens Vasilis, ober bij Kantina, rijdt de bus nu.

    Wij zaten er gisteren aan de frappé en ik zag een bus voorbij komen richting Anaxos en vroeg hem daarover.

    Iedereen en alles is klaar voor de toeristen zei hij, bussen, taxi's alles.

  • jozeph

    busje komt zo.:)-D