eerste charter werd feestelijk verwelkomd 11 April

  • Mariët

    Gisteren, 11 April, kwamen wij met de eerste charter aan hier op Lesbos.

    Was een zeer warm welkom.

    De burgemeester hield een toespraakje en natuurlijk was er ouzo en lekkere kaas en koek om ons te verwelkomen/

    Er werd ook gedanst, iedereen was direct, na de lange doorwaakte nacht, in de stemming.

    Als het lukt zal ik later een YouTube hieronder neerzetten van het gebeuren. Verbinding is hier niet zo snel dus dat duurt allemaal even.

    Op Samos hadden we een tussenlanding en ook daar werd het vliegtuig na de landing getrakteerd op een eresaluut door de brandweer van het vliegveld en reed het vliegtuig onder een boog van water wat de brandweerwagens die aan weerszijden stonden over het vliegtuig spoten. Was erg leuk om te zien.

    Er kwam een Griekse dame met een jongetje het vliegtuig in om de bemanning te verrassen met bloemen. Ook daar, las ik later van een hostess van Samos, dat er dans en hapjes waren ter verwelkoming van de eerste Hollandse gasten van dit jaar.

    op Samos

  • Mariët

    http://youtu.be/4tDTJcoiZ_M

  • Costas

    Hallo Mariët,

    Wat een geweldig welkom!

    Was dit ter ere van de eerste Corendon vlucht of was dit een “gewone” charter?

    Want wij vliegen met Sunweb/Transavia en hebben ook een tussen landing op Samos.

    Hartstikke bedankt voor foto's en filmpje en houdt ons, alsjeblieft, met veranderingen op de hoogte.

    Costas

  • Mariët

    Dit was de echte eerstw charter vanuit Nederland en die was van Transavia.

    Corendon begint, dacht ik, pas in mei te vliegen.

    Leuk om te zien hè, het was zo echt thuiskomen.

  • Costas

    Inderdaad erg leuk.

    En wat heet, beter als thuiskomen!

    Nog nooit zo'n onthaal gehad.

    Fijne vakantie! B)

  • Earring

    Allereerst καλημέρα,

    Wij gaan dit jaar voor de elfde keer naar Lesvos. Het is voor ons, zoals voor zovelen hier, als thuiskomen. We gaan dit jaar voor het eerst 3 weken en verblijven in Stella. Heerlijk achter het winkelstraatje in Petra. Zulke lieve mensen, ook de ouders die Tula runnen. Daar zijn we in september geweest.Ik kan nu al niet meer wachten tot het 27 juni is, zeker niet als ik dat filmpje zie. Wat een welkom. Weer heerlijk eten bij Steki en daarna een ouzo of lekkere cocktail bij de Lemon Bar.