Makelaar

  • J.Pulsief

    Kan iemand mij een betrouwbare makelaar/kantoor aanbevelen.

    Wil me orienteren op te koop staande huizen op Lesbos.

    Bovenstaande bericht is NIET meer van toepassing

    Dank voor de reacties.(tu)

  • Mariët

    Nirvana Travel & Estate Agents, Rebecca is een bevlogen makelaar.

    http://www.lesvosisland.gr/en/

    Wil je echt gaan kopen of heb je misschien ook wel eens aan huren gedacht?

  • Aniet

    Ter aanvulling op het bericht van Mariët: je kunt Rebecca Michaelides per e-mail bereiken via nirvanat18@gmail.com.

    Ook te vinden op Facebook Nirvana Travel & Estate Agents. Haar website is verouderd, er wordt aan een nieuwe gewerkt.

    En inderdaad ze is goed en betrouwbaar. In welke regio zoeken jullie?

  • Mariët

    ik zie nu dat het adres van de site niet klopt. Heb het van haar facebook, daar staan drie adressen en ze kloppen geen van allen, helaas.

  • J.Pulsief

    Dank voor jullie reactie. Helaas is er op internet niets te vinden onder de naam en ook omdat adres onjuist is ?!

    Lijkt me wel zo handig dat je als betrouwbaar kantoor een up to date site heb, toch?

  • Mariët

    ben het wel met je eens wat de site betreft maar Anita en ik kennen Rebecca persoonlijk en ze is echt goed en bevlogen maar ik begrijp je wantrouwen.

    Zoek haar op als je ter plekke bent.

    Anita had het mailadres van Rebecca gegeven dacht ik?

  • Aniet

    Beste J.Pulsief, Rebecca is bezig met de website.

    Ik begrijp je wantrouwen, maar ze is echt betrouwbaar dus stuur haar anders even een email.

  • e.nicolaas

    Beste J. Pulsief,

    Weet niet of het nog actueel is, maar ik weet een huis te koop in Parokoila (Golf van Kalloni). Het wordt echter niet via een makelaar te koop aangeboden, doch privé. Mocht er nog interesse bestaan, vermeld dan even een e-mail adres en ik zal je alle gegevens doen toekomen.

    Vr. gr. Edwin