Corendon op Lesvos

  • Costas

    Jasas,

    Er gaat deze zomer het e,e,a, veranderen als je met een georganiseerde reis naar Lesbos wilt gaan.

    Vertrouwde adressen hebben een contract met Corendon afgesloten en zodoende zijn er een aantal “verassingen” te bespeuren.

    O.a. het online boeken gaat maar tot maximaal 15 dagen!?

    Keuze mogelijkheden zijn beperkt en/of niet duidelijk, voor zowel de klant maar ook voor de verhuurder v.w.b. appartement, suite of studio.

    Op vragen hierover aan Corendon wordt erg ontwijkend en onduidelijk gereageerd. “we zijn nu bezig met de wintervakantie” “onze contactpersoon gaat het regelen” etc.

    Ik heb maar weer bij de vertrouwde touroperator geboekt, “bij Harrïe” en dan maar een ander logeeradres.

    FF van een afstand bekijken hoe Corendon het gaat doen.

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

    Ta leme,

    Costas

  • Suna

    Ook ik heb dezelfde ervaringen als Costas

    Dit jaar mijn vast vakantie-adres het eerst geboekt bij Corendon.

    Eerst een verkeerde datum ingevuld door corendon…

    Roken ik dit wou rechtzetten, heb ik drie verschillende medewerkers gehoord, die alle drie een verschillende mening er op nahielden. Geen onderlinge communicatie bij de medewerkers…

    Daar ik een bepaalde vorm van kamer wou reserveren, stuurde ik een mail naar corendon met mijn vraag…

    Opnieuw verschillende uiteenlopende antwoorden gekregen…

    Daarna volgde nog een misverstand ivm de betaling….

    Dit alles kwam helemaal niet professioneel over….

    Nu nog afwachten tot mei 2014,,,

  • heelzak@gmail.com

    Wij hebben geboekt bij Corendon en geen problemen ondervonden. We kunnen gelukkig weer naar Molyvos Stars. Dit na hier 3 jaar niet geweest te zijn. Hennie