leuke foto's? plaats ze hier, kunnen we allemaal voor- en nagenieten

  • drekes

    liefde is…samen op een bamboestok zitten….

    luisteren naar de simfonieën van de natuur….

    en dit tot de dood ons scheidt…

  • jozeph

    mooie foto's

    jozeph

  • drekes

    Een paar impressies van het al dan niet authentieke Molivos…

  • Mariët

    Mooie foto's weer en zo leuk, de derde foto in het straatje zie je Tanja (Belgische) en haar Griekse man de winkeltjes openen, was je zeker vroeg Drekes?

    Enne……… authentieker dan deze foto's kan je het volgens mij niet krijgen.

  • drekes

    Hi Mariët,

    inderdaad lekker vroeg,vóór de grote hitte keihard toeslaat en ik loom en lui word.

    Rond 7 uur, de vissers van Skala Kallonis hun vangst bewonderen en de katten en de pelikaan begroeten,ontbijten,en dan de weg op…

    morgenstond heeft goud in de mond…

    wachten op het ontbijt…

    geen mirakelvangsten meer de laatste jaren…

    deze laat zich soms wel gewillig aaien,afhankelijk met welk been hij uit bed is gestapt…

    groetjes van drekes.

  • Mariët

    prachtig moment van de dag, moet ik toch ook wat vaker doen.

    Mijn bed blijft altijd zo aan me trekken 8-) ga dan ook altijd erg laat naar bed.

  • drekes

    Hi Mariët,

    soms denk ik ook eens van mij om te draaien in bed bij het ontwaken(vooral na een overdosis ouzo:)o ),maar dan denk ik aan hetgeen ik zou kunnen mislopen:de zonsopgang over de bergen,het ontwaken van een eiland,die frisse geuren van de zee en verse koffie,de aangename temperaturen,de bewoners die zich langzaam beginnen te organiseren(?),even bij de bakker voor zijn heerlijke,verse,warme koeken of brood…

    Natuurlijk respecteer ik de griekse gewoonte van de siësta op het heetst van de dag en ga ik meestal een…

    oehoe-uiltje kappen.Zo haal ik de late uurtjes wel…

    groetjes van drekes.

  • Cor

  • drekes

    Ja Cor,ook duidelijk aan het voorgenieten.hé…B)

  • Mariët

    Mooie foto's Cor en wat leuk op de derde foto van boven zie ik Maria, de vrouw van de bedjes en volgens mij is die man op de fiets Stelios van Kantina