leuke foto's? plaats ze hier, kunnen we allemaal voor- en nagenieten

  • Mariët

    In overleg hebben we de foto van Drekes in een algemeen draadje geplaatst waar iedereen wat van zijn/haar foto kan plaatsen.

    Misschien wel een leuk idee.

    Ik heb dit draadje dus even verplaatst en maak het sticky zodat het lekker bovenaan blijft staan.

    Ga je gang beste mensen.

    (deze foto werd geplaatst door Mariët voor Drekes)

    zal even kijken of ik ergens een goede handleiding kan vinden voor het plaatsen van foto's hier zodat iedereen het zelf kan doen.

    Mariët heeft aangeboden altijd te willen helpen met plaatsen als je er niet uitkomt.

    Groet

    Moderator Lesbosprikboird

  • Mariët

    Hier is een greep uit de vele foto's van Drekes, was een moeilijk keuze, erg leuk allemaal.

  • Mariët

    Zal er zelf ook maar vast een paar plaatsen, ben nu toch bezig, later misschien meer

    En de laatste want ik word dizzy van die captcha’s, vervelend is dat elke keer die vreemde woorden in vullen voor je kunt uploaden

  • Mariët

    nou mensen wat is dat nou, hebben jullie helemaal geen leuke foto's, zal toch wel??

    Ik plaats er nog een paar om aan te moedigen. Zijn foto's die ik nog had van vorige vakanties.

  • Ilse en Sylvia

    Hallo,

    Ik ben ook eens gaan kijken of we nog wat leuke foto's hebben. Nou hier zijn er een paar:

    Het Pythariou klooster bij Skala Eressos

    Het kerkje bovenop de rots aan het strand van Skala Eressos

  • jozeph

    ik ga er ook is mee beginnen.

    groetjes jozeph

  • jozeph

  • jozeph

  • jozeph

  • jozeph