Na 1978 weer naar Lesbos

  • Wim M

    Het heeft even geduurd, maar we gaan echt na jaaaaren terug. Nu met onze oudste zoon. Er zit inmiddels een mensenleven en ervaring tussen. Wie er tips heeft, dat hoor ik graag. Natuurlijk doen we wat golden oldies, maar we willen ook wat andere zaken ( we zijn inmiddels meer van de natuur, ha ha )

    Wim

  • Mariët

    er is wel het een en ander veranderd hoor Wim. In 1978 was ik er nog niet eens geweest dus heb geen idee hoe het toen hier op het eiland was.

    De natuur is nog even mooi als altijd stel ik me zo voor.

    Waar heb je toen gezeten? en wanneer gaan jullie weer?

  • Wim M

    We gaan 9 september. Pfff… kan niet wachten, nou ja, m'n jeugd krijg ik toch niet terug

    Wij zaten in Molyvos, hotel Seahorse, na wat omzwervingen.

    We hadden een campingvlucht naar Athene geboekt, omdat rechtstreekse vluchten er niet waren. Was heel erg leuk, wij waren in Mythilini in een hotelletje, waar je een vriendin niet mee naar toe wil nemen. Geweldig! Iedereen zei, dat we naar Molyvos moesten, omdat het hier niks was. Dat was een goede aanbeveling. (Geen internet en onvoldoende ingelezen.)

    Nou ja, we zijn aan het aftellen.

    Wanneer je in Petra een te dikke buik met vrouw en zoon ziet, zijn wij het.

    Wim

  • Mariët

    Molyvos is denk ik niet zo erg veranderd, je kan daar niet veel veranderen hè.

    Hooguit andere winkeltjes in de pandjes.

    In Petra is wel het een en ander veranderd, er zijn terrassen op het strand gekomen en het is op die stranden ook wat drukker geworden al komen we gelukkig weer in wat rustigere tijden na de drukke augustusmaand.

    Enne ik zal in Petra op je letten maar vrees dat er meer dikke buiken rondlopen hoor.

    Nog even doorbijten, het is zo 9 september.

  • Wim M

    Zag op Google dat er in Petra enorm aan de weg getimmerd is.

    Hoe is het weer 's avonds? Vestje mee? Wij gaan altijd in juni en dan is het de eerste week ook in de avond wel eens fris.

    Dacht, dat wanneer ik niet meer zou werken ik minder behoefte/zin in vakantie zou hebben. Niets is minder waar. Komt, denk ik, omdat ik mij nu vol aan het aftellen over kan geven. Anders is het altijd nog ff dit of dat.

  • Ouzofan

    Na ruim 2 jaar gaan wij deze maand ook weer naar Lesbos.

    Ik heb er enorm veel zin in want 2 jaar vond ik al erg lang geleden.

    Eens kijken wie ons allemaal nog kent…

  • Wim M

    Leuk! gezien je Nick, zal je naar ik aanneem regelmatig in Plomari te vinden zijn.

    De laatste keer, dat wij daar waren om 10.30 in de ochtend, was het om 11 uur al bal. Dit jaar waarschijnlijk met een huurkoets, dus flink dimmen.

    Veel plezier!

  • Mariët

    Ik zou zeker een vest/sweater meenemen en niet alleen maar korte broeken want 's avonds kan het toch wel afkoelen.

    Wij zaten gisteravond nog tot kwart voor twaalf bij Cavo Christo op het strand maar een vest en capribroek was wel erg lekker.

    Je kan er tenslotte beter mee dan om verlegen zitten.

  • Ouzofan

    Hoi Mariet,

    Hoe is Cavo Christo 's avonds? Kun je er dan ook goed eten?

    Ik ken het alleen van overdag van op het strand met een lekker koel drankje.

  • Mariët

    Ze hebben er heerlijke pizza's en pastagerechten en ook andere gerechten.

    Echt zalig plekje hoor.