Electrische fietsen

  • tonsnoeren

    Zijn er al verhuurbedrijfjes voor E-bikes?

  • Mariët

    Nou nee Ton, nog niet gesignaleerd hier op Lesvos hoor die elektrische fietsen anders had ik er zelf ook al eentje gehad denk ik ;)

    Ik rijd hier nog steeds op mijn antieke Hollandse fiets met (nog altijd) dezelfde fietstassen.

  • tonsnoeren

    Misschien een gat in de markt…

  • Wim M

    Denk, dat een gat in de markt al gevonden was. Mijn zus heeft zo'n ding, maar die trap ik in de vlakke polder er al uit. Het is een van de betere merken en ben benieuwd hoe de fiets de berg op gaat. Voor alle eerlijkheid - ik was op de racefiets-

  • tonsnoeren

    En…. waar verhuren ze die fietsen op Lesbos?

  • Wim M

    Geen idee, maar in september zal ik goed opletten en het je melden.

  • Mariët

    Dan is Ton zelf al geweest, ik heb ze echt zelf nog niet gezien hier.

    Misschien weet Astrid het maar ze werkt in ieder geval niet meer bij number One.

  • Wim M

    Vorig jaar op Kos een stel op zo'n fiets langs zien komen. Dat is natuurlijk best vlak.

    Het is een trap ondersteuning en mijn zus is er heel content mee. De bergen is ze er niet mee in geweest, maar op de Veluwe deed hij het heel goed. Denk, dat in Petra je er veel plezier van kan hebben. Een redelijke kost al snel 2 mille en….. hoe krijg je hem op Lesbos.

  • tonsnoeren

    Inderdaad, dan ben ik weer terug….helaas.

  • Mariët

    In Nederland heb ik ook zo'n fiets met trapondersteuning, inderdaad prettig fietsen.

    Hier doen we niet veel met de fiets, voor ons te heuvel/bergachtig, ik wandel liever.

    Vorig jaar heb ik wel de ronde van Petra gefietst, jawel, (tu) en dat was met die antieke Hollandse fiets (terugtraprem en zonder versnelling) van mij nog niet eens een makkie.