Skala kalloni

  • Pier

    Dat zijn goede berichten Lydia50

    Vertel, als je wilt, eens wat meer over SK; wij zijn er (in 2008) wel eens doorheen gereden en hebben er ook wel eens gezwommen,

    maar verder weten we er eigenlijk niet meer van dan op Google is te vinden.

    We zitten er aan te denken om naar App. Lassia in Petra te gaan, maar wanneer jij ons kunt overtuigen om naar SK te gaan…….

    Is het, om maar eens wat te vragen, om per gewone auto langs de baai naar Eressos en het Versteende Woud te rijden?

    En welk App. complex zou je ons aanraden? Is het 's-avonds nog wat in SK qua gezelligheid (dan denk ik niet aan disco o.i.d. maar gewoon gezellig)

    Kortom waarom “moeten” naar SK gaan i.p.v. Petra ?

    ik ben benieuwd

    Pier:)

  • Mariët

    September is het meestal nog heerlijk weer en zijn de tavernas nog gewoon open hoor

    Mariët is nog steeds in Petra, woont er nu zelfs de helft van het jaar, Petra is toch echt mijn dorp.

    In Petra zitten twee verhuurbedrijven voor auto's Number One inderdaad (Astrid werkt daar niet meer) en Anthony's, die is ook heel goed.

    groet vanaf Lesbos

    Mariët

  • Wim M

    Leuk hoor! Zie er echt naar uit. Het is zoooo lang geleden dat wij op Lesbos waren. Petra was een leuk dorpje waar wij wel eens heen liepen en een taxi terug namen.

    Wij waren jong en hadden een campingreis naar Athene geboekt. Dat moest in die tijd, want er gingen nog geen charters. Nog een klein stukje versteend woud meegenomen, maar dat zal ik deze keer niet meer doen.

  • Ouzofan

    Beste Pier,

    Als ik me niet vergis dan ben jij een grote liefhebber van Nidri op Lefkas toch?

    Dan zou ik eerder voor Petra kiezen dan voor Skala Kalloni. In september is het in Petra wat levendiger dan in Skala Kalloni en je hebt in Petra ook wat meer keuze in taverna's.

    Voor de echte rustzoeker is Sk meer geschikt.

    Mijn ervaring is dat vanaf 1 oktober al enkele zaken dicht gaan op Lesbos. September is geen probleem.

    Groet,

  • tonsnoeren

    Voor de 12e keer naar Skala Kallonis. Vertrek 25 juli. 3 Weken de rust en gezelligheid bij hotel Aegeon opzoeken . Fiets en auto huren. Wandelen naar de kloosters en vogels kijken bij het Inland Lake. Lekker eten bij Sampo of Ambrosia.

    Nog een keer naar Petra fietsen. Hapje eten bij O'Nikos aan ‘t strand. Weer terug trappen naar SK…. ’n aardige korte Tour de France etappe. Ja, we hebben er weer zin in.

  • i.temme

    Hallo Pier

    Op de blauwe balk bovenaan deze pagina kun je op “zoeken” klikken en daar Skala Kalloni invullen, vervolgens op “alle datums”, daarin zijn alle enthousiaste verhalen over Skala Kalloni te vinden door de jaren heen, ook die van mij.

    Ik wens je veel leesplezier

    Irmaki

  • Pier

    Hahaha, dat je dat weet; maar wat je niet weet is, dat ik ook rekening heb te houden met m'n wederhelft………

    Anders zat ik nu in m'n 1-tje op Griend in het zonnetje.

    En………..Nidri heeft natuurlijk 2 kanten, waarvan de zeekant de drukste is en ik meestal voor de kant van de bergen kies.

    Groetjes en bedankt voor alle reacties

    Pier