Vlucht lesbos

  • Yogi

    als je gewoon met Transavia wil vliegen, dan doe je dat toch ? Kost alleen wel het dubbele bijna. :-)

    Ik weet het al wel hoor. Ik ga gewoon met Corendon.:)-D

  • Ilse en Sylvia

    Ja , dat zullen we dan maar doen hé Transavia !!! Toch maar ff duurder dan

  • Carool

    Vorig jaar met Corendon naar rhodos gevlogen was prima bevallen.

  • Mariët

    ik zou sowieso ook altijd de goedkoopste vlucht pakken. Een vliegtuig is een vliegtuig is een vliegtuig.

    Als ik maar kom waar ik naartoe moet is het goed.

    Wij hadden geen keus omdat Corendon in april nog niet vliegt anders had ik het wel geweten, de prijs is belangrijk voor mij.

  • Costas

    Jasoe,

    Je hebt natuurlijk nooit een garantie, maar “cheap flights” is niet geheel mijn ding.

    Dat “cheap” moet ergens vandaan komen, is het niet van de service dan is het misschien van procedures?

    Maar desalniettemin, “many safe landings” voor een ieder!

    Hou ons op de hoogte met jullie ervaringen, vooral met nieuwkomer Corendon.

    Costas

  • Mariët

    denk meer dat ‘cheaper’ komt van het prijsvechten en daar plukken de toeristen de vruchten van.

    Kan uiteraard nooit ‘niet veilig’ zijn want dan zou zo'n maatschappij niet mogen vliegen.

    Ze zullen toch moeten voldoen aan de eisen.

    Corendon mag voor de Griekenlandganger nieuw zijn maar vliegt natuurlijk al veel langer op onder meer Turkije, Tunesië, Egypte en Marokko dus ik neem aan dat het allemaal veilig en goed is.

  • tonsnoeren

    Die lage prijzen…zijn dat staanplaatsen…?!;)

  • Cor59

    Even voor de duidelijkheid, je hebt Corendon Turkey en Corendon Dutch. Beide zijn goede maatschappijen die elke passagier veilig naar hun vakantiebestemming wil brengen en visa versa.Veiligheid staat voorop!

    Niets minder dan welke andere charter ook. >:D< Gewoon doen!

  • jozeph

    vind ik redelijk duir.

  • G@rriet

    Gewoon via Düsseldorf met Air Berlin, ben je voor 315 euro p.p. op je droomeiland