Hallo beste Prikbord lezers en lezeressen,

Ik ben op zoek naar een goede mogelijkheid om drie maanden op Lesvos te verblijven om muzieklessen(santouri en kanonaki) te gaan nemen. Dit in de periode april, mei en juni volgend jaar (2014). Omdat dit alles in de buurt van Mytilini de hoofdstad gaat gebeuren ben ik op zoek naar een eenvoudige kamer met enkele fasciliteiten. Omdat ik weet dat Mytilini ook een studentenstad is zal het niet gemakkelijk zijn. De meeste kamers zullen wel bezet zijn. De hotels die men daar heeft zijn zeker niet toeristisch maar meer zakelijk dus die vallen af door de hoge prijsstelling.

Allereerst moet ik ongestoord mijn muziek oefeningen kunnen doen zonder ook andere mensen te storen. Slaapgelegenheid is een must. Zou mooi zijn als er eenvoudige keuken bij is voor ontbijtje en middageten. Vanwege de periode van drie maanden zou een wasgelegenheid voor kleding ook gemakkelijk zijn. WiFi zou mooi zijn maar is niet beslist een noodzaak.

Omdat ik tijdens die periode eigen vervoer bij me heb zou dit ook mogelijk zijn in de buurt van Mytilini bijvoorbeeld Panagiouda of Pirgi Thermis. Uiteraard heb ik wel al geïnformeerd naar het één en ander maar zou ik nog eens via deze weg meer informatie willen hebben wat mogelijkheden betreft.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Henk Scholte