appartement

  • Janny

    Na verschillende Griekse eilanden te hebben bezocht willen we volgend voorjaar naar Lesbos 12 dagen. We zijn 2x naar Parga geweest en dat vind ik geweldig. September volgend jaar als de financiën het allemaal toelaten gaan we daar weer naar toe.

    Ben mij wat aan het oriënteren bij de hotels/appartementen in Molyvos. Olive Press leek mij heel leuk, heeft iemand daar ervaring mee? Of een ander appartement. We zoeken iets wat niet heel grootschalig is, alles op loopafstand, niet aan een drukke verkeersweg, schoon……

    Mvg

    Janny

  • melinde

    olive press heb ik nog nooit gezeten maar wel langs gelopen.wel erg druk.het verkeer gaat langs de appartementen.ik hen goede ervaring met liokambi.rustig,mooie tuin,mooi zwembad en een heel vriendelijke eigenaar en alles binnen loop afstand.ik hoop dat je er wat aan hebt.

  • Janny

    Dank je wel Melinde. Dit is zeker een goede tip. Zo zie je maar op plaatjes lijkt het zo leuk. Ik heb Liokambi ook bekeken en lijkt ook mooi, je moet wel van katten houden (doen wij wel hoor) ;)

    Hoop op nog meer leuke reacties van een appartement/hotel

  • Aniet

    Janny, ik weet van een vriendin die vorig jaar in Olive Press logeerde dat de kamers vrij klein zijn.

    Ik weet trouwens niet of alle appartementen aan de straatkant liggen. Wel leuk complex, maar smal strand.

    Heb zelf aantal jaar geleden in Liokambi gezeten en vond het er heerlijk, wel stukje lopen als je

    's morgens brood wilt halen maar dat vond ik zelf wel lekker.

    Zit nu de laatste jaren in Petra dus weet niet zo veel over acco's in Molyvos.

  • Rolf

    Een aantal jaren geleden hebben wij een week gezeten in:

    http://www.rossholidays.nl/vakantie-griekenland/zomervakantie-griekenland/lesbos/appartementen-lesbos/molivos/huis-michaela.html

    Via het strand ben je in 10 minuten in Molivos. Privéstrand met bedjes voor de gasten voor de deur (wel stenen maar met waterschoenen goed te doen). Prachtige accommodatie en rustig gelegen. Wel wat duurder.

  • greece67

    Wij zijn ook enkele malen naar Parga geweest en zijn op Lesbos verliefd geworden op Petra. Molyvos ligt vlakbij en daar zoek je de “drukte” op. Petra vinden wij iets gemoedelijker, strand is beter en verder gewoon gezellig

  • Ouzofan

    Hoi Janny,

    Naast hotel Olive Pressis er ook nog Appartementen Olive Press residence.

    Dat ligt aan de rand van Molyvos (niet bij het hotel) en er is een supermarktje in de buurt.

    De meeste appartementen en hotels liggen buiten Molyvos. Onder andere Olive Press, Adonis en Molyvos I liggen wel in het centrum.

    Succes met zoeken.

    Groet,

  • melinde

    is inderdaad wat duurder maar het is het wel waard.ik vind het wel grappig dat iemand zo om zijn katten geeft.zo kan het dus ook! ik had er trouwens helemaal geen last van.als je het binnendoor weggentje beneden neemt ben je zo bij de winkeltjes in molyvos dus ook om een brood te halen.

  • Suus2

    Wij hebben vorig jaar in Pine Tree Partments (http://pinetree.molivos.net/) gelogeerd. Helemaal geweldig! Gabriella is een geweldige gastvrouw, de appartementen zijn heel smaakvol ingericht en je zit midden in het dorp. Bedenk wel dat “op loopafstand” in Molyvos altijd op en neer is….Een andere leuke lokatie is Nadia apartments (http://www.apartmentsnadia-molivos.com/). Nadia is ook een goede en gezellige gastvrouw en de apartementen zijn heel ruim. Deze zijn aan de rand van het dorp.