Bedankt

  • Astrid E

    Hierbij wil ik jullie informeren dat ik niet meer werkzaam ben bij Number 1. Veel mensen kwamen speciaal voor mij naar het kantoor van Number 1 en ik wil iedereen daarom hartelijk bedanken voor het gestelde vertrouwen en de leuke tijd. Ik weet nog niet wat ik volgend jaar ga doen, maar ik hou jullie op de hoogte. Volgens de Griekse gewoonte wens ik jullie een goede winter en hopelijk tot ziens op Lesvos.

    Groetjes,

    Astrid :)

  • Mariët

    Lieve Astrid je was altijd DE grote vraagbaak en wist bijna overal wel een antwoord op.

    Number One gaat je missen maar ja………….het zij zo. Je eventuele nieuwe werkgever krijgt een parel met zoveel ervaring,

    Fijn dat je ons op de hoogte wil houden.

    Een hele goede winter gewenst.

    Wij zien je in ieder geval met Pasen.

    Liefs van ons

  • InVo

    Ik heb je ‘slechts’ een enkele keer gesproken op Lesbos in de zomer van 2012.

    Dit zakelijk contact was vriendelijk en prettig.

    Veel succes met wat je ook gaat doen, maar eerst Καλό χειμόνα!

  • Astrid E

    Aangezien een hoop mensen naar mij op zoek zijn en ik niet iedereen heb bereikt via FB, kom ik toch nog even terug op dit berichtje.

    Ik ben dit seizoen werkzaam bij Petra Tours (naast het taxistation van Petra), dus als je een leuke excursie, jeepsafari, boottocht e.d. wilt boeken of gewoon iets over het eiland wilt weten, weet je me nu te vinden.

    Groetjes,

    Astrid

    P.s. Naast het werk bij Petra Tours doe ik nog steeds de boekingen voor Lesvos Taxi Service.