En alweer een discussie over "buitenlanders"

  • Costas

    Kalimera,

    Mensen vragen info over een appartement en het huren van een quad en krijgen er gratis info over Serviërs en Russen bij.

    Het feit blijft dat er, overal, hufters en konijnenkoppen bijzitten.

    Iedereen kent wel een voorbeeld over Russen die zich, in onze ogen, schoftig gedragen door hun bord vol te laden en de helft laten staan.

    Serviërs die luidruchtig zijn en brallend over straat lopen.

    Duitsers met hun eigen kuil op het strand etc. etc.

    Maar…. vlak Jan de Hollander niet uit, ook die kunnen er wat van en soms moet ik me plaatsvervangend schamen.

    Dus als we allemaal op ons zelf letten, het goede voorbeeld geven en andere op storend gedrag aanspreken, misschien dat het toch nog gezellig gaat worden.

    Wat denken jullie?

    Taleme,

    Costas

  • greece67

    Ik heb in het gevraagde appartement gelogeerd en hierop mijn ervaring gegeven. Mijn ervaring was positief maar met een min punt. Ik vind dat ik dit ook moet (kunnen) benoemen. Ook heb ik hier het goede voorbeeld gegeven maar dit werd helaas niet opgepikt. Ik heb ook netjes gevraagd of het iets minder kon maar dit heeft het alleen maar erger gemaakt. De hoteleigenaar heeft (bij vertrek van deze gasten) toegegeven dat het niet zo was gegaan als gehoopt. Helaas heeft hij niet ingegrepen en hebben wij 11 van de 12 dagen last gehad. Zoals ik eerder heb gezegd maakt het niet uit wat voor nationaliteit maar moet een ieder die voor overlast zorgt hierop worden aangesproken en rekenig houden met elkaar. Dan gaat het zeker goed komen.

  • Herman & Marja

    (tu)

  • Mariët

    greece67 Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb in het gevraagde appartement gelogeerd en

    > hierop mijn ervaring gegeven. Mijn ervaring was

    > positief maar met een min punt. Ik vind dat ik dit

    > ook moet (kunnen) benoemen. Ook heb ik hier het

    > goede voorbeeld gegeven maar dit werd helaas niet

    > opgepikt. Ik heb ook netjes gevraagd of het iets

    > minder kon maar dit heeft het alleen maar erger

    > gemaakt. De hoteleigenaar heeft (bij vertrek van

    > deze gasten) toegegeven dat het niet zo was gegaan

    > als gehoopt. Helaas heeft hij niet ingegrepen en

    > hebben wij 11 van de 12 dagen last gehad. Zoals ik

    > eerder heb gezegd maakt het niet uit wat voor

    > nationaliteit maar moet een ieder die voor

    > overlast zorgt hierop worden aangesproken en

    > rekenig houden met elkaar. Dan gaat het zeker goed

    > komen.

    Juist en zo is het helemaal, geen gediscrimineer van DIE Russen en DIE Tsjechen.

    Herman je steekt nu wel je duim hieronder op dat je het eens bent met bovenstaande maar jij was toch echt diegene die een bevolkingsgroep noemt die in jouw ogen niet welkom zou mogen zijn hier.

    Het is inderdaad jammer Greece dat de eigenaar van jouw accommodatie niet heeft ingegrepen, ik zou dit dan ook zeker bij de reisorganisatie melden maar misschien heb je dit al gedaan?

  • greece67

    Nee Mariet, niet met de reisorganisatie maar wel met de hoteleigenaar. Hopelijk doen zij iets met deze feedback. Zij moeten het tenslotte van alle gasten hebben. Wij konden verhuizen maar ja dat is natuurlijk geen oplossing dus dat hebben we niet gedaan ( we hadden zo'n leuke kamer). Soms is 1 Europa nog ver te zoeken;)

  • Mariët

    Ja weet je maar als de reisorganisatie meer van dit soort klachten krijgt over een hoteleigenaar die niet adequaat ingrijpt dan is dat niet best voor het hotel lijkt mij.

    En verhuizen van kamer, ja als je daardoor minder last hebt van de herriemakers was dat misschien toch een optie geweest maar ja dat is achteraf hè.

    Het is jammer voor jullie, hoop van harte dat jullie ondanks dit ene minpuntje toch een fijne vakantie hebben gehad op dit heerlijke eiland.

  • greece67

    Uiteraard was de vakantie top :) Weer genoten van ons favoriete restaurantje O Nikos en van het eiland. Volgend jaar weer hoor! Ben er alleen nog niet uit wanneer, met Grieks pasen of toch weer in september???!!

  • Mariët

    Pasen valt vroeg hè volgend jaar, 20 april, gelijk met onze Pasen.

  • greece67

    Klopt Mariet, en het jaar daarop is het nog eerder dus beter om het volgend jaar maar eens mee te maken.

  • Mariët

    Wij zijn er ook hoor (bij leven en welzijn).

    In 2016 is het op 1 Mei, dat is wat later.