Top 5 restaurants Lesbos

  • Sunanda

    Wat is jouw top 5 vd restaurants op Lesbos?

    Hier alvast de mijne in willekeurige volgorde

    Women's coöperation - Petra

    Ambelia strand (er is er slechts 1, dus je kan niet missen)

    Gavathas strand (enige restaurant met houten terras aan zee)

    Tsonia beach (er is er slechts 1, dus je kan niet missen)

    Harris - anaxos

  • Costas

    “In random order”

    Elly's, Anaxos

    Harris, Anaxos

    Arriston, Anaxos

    Majoraan, Molivos

    Traditional, Petra en nu aan het strand

    Kali Oreksi,

    Costas

  • Aniet

    In willekeurige volgorde:

    Thalassa - Petra

    Taverna O Nikos - Petra

    The Traditional at Limanaki - Petra (strand net voorbij Alma Beach)

    Marina - Petra

    Women Cooperation - Petra

    NB. Maar ook de andere taverna's zijn zeker niet slecht,

    maar dit is mijn persoonlijke top 5.

  • greece67

    O Nikos is mijn favoriete stek. Ik zit er nu weer elke avond

  • Herman & Marja

    Wij zijn nu al zo'n 12 keer op Lesbos geweest en hebben tot nog toe nog steeds het beste gegeten bij de taverne in Vafios ! de rest van de restaurants die jij noemt zijn zeker niet slecht maar halen toch niet het niveau .

  • Ouzofan

    Een top 5 is moeilijk te geven omdat veel restaurants qua kwaliteit dicht bij elkaar liggen denk ik.

    Een restaurant met een goede en gezellige sefer hoeft niet het lekkerste eten te hebben.

    Ik noem in willekeurige volgorde een paar die er voor ons (positief) uitspringen:

    - Captains Table (Molyvos)

    - Molyvos Stars

    - Tropicana (Molyvos)

    - O Nikos (Petra)

    - Vafios

  • Mariët

    wij wonen sinds kort nu echt half hier en half in Nederland maar aan een top 5 ga ik me niet wagen.

    Er zijn zoveel lekkere restaurantjes dat me dat te ingewikkeld wordt.

    Donderdag toevallig in een achteraftent gegeten O Gavrilos, hoog in de bergen met het meest mooie uitzicht op Petra wat je je maar kunt wensen. Het eten was zo zalig, heerlijk puur zonder liflaf en mooi opgemaakte schotels maar het was allemaal om je vingers bij af te likken. We gaan daar zeker ook nog een keer heen voor de lunch, De plek waar een restaurant zich bevindt is voor mij bijna net zo belangrijk als het eten.

  • Mariët

    Maak toch één uitzondering.

    Want waar wij echt het allerliefst zitten met een drankje en/of een hapje is eigenlijk toch echt wel Cavo Christo.

    Om de paradijselijk locatie, de gezelligheid en het eten is er ook nog eens heel erg goed, dit is dus gewoon ons favoriete plekje.

  • Costas

    Hallo,

    Waar is Cavo Christo? nooit van gehoord.

    We zouden dat ook graag proberen,

    Groetjes,

    Costas

  • Mariët

    Hoi Costas,

    Volgens mij verblijven jullie altijd in Anaxos?

    Dan ligt Cavo Christo misschien ietwat uit de buurt maar voor de lunch en bedjes op het strand samen met lunch is het ook ideaal!!!!

    Ligt, vanaf Anaxos, beetje aan het einde van de strandweg van Petra (nog achter de rotonde zal ik maar zeggen).