Veranderingen!!

  • Costas

    Net terug …

    Jammer, maar het is weer even voorbij.

    Wat een schitterende tijd op het eiland.

    Enige veranderingen zijn er wel……

    Zo gaat Traditional in Petra verhuizen. De zaak als zodanig zal op houden te bestaan, maar daarvoor is Takis met een schitterend locatie bezig.

    Tussen Clara Hotel en Alma Hotel aan het strand, voorheen Avlaki, zal een nieuw paradijs ontstaan. (ik heb al een plekje gereserveerd)

    En zijn jullie al bij Ingrid de Nederlandse kapster geweest? Zo iemand in het dorp Anaxos!! Zij knipt ongelooflijk modern en hedendaags en dat voor een vooroorlogse prijs. € 10 voor heren en €15 voor dames!

    Het nieuwe (Deense) restaurant in Petra is eigenzinnig en over het algemeen van goede kwaliteit. Uitbreiding van de kaart en wijn zou een verrijking kunnen zijn.

    Hopelijk gaat Correndon met twee vliegtuigen op Lesvos vliegen, volgend jaar.

    Nu zijn er wel plaatsen in de appartementen maar niet meer in het vliegtuig, dus door het “monopoly” van o.a. Sunweb en Jiba is het niet mogelijk om in september nog een keertje terug te gaan. Jammer!…

    Ta leme,

    Costas

  • Mariët

    Hallo Costas, vanaf Lesbos even een kleine aanvulling.

    Ik weet zeker dat dat Avlaki niet gaat verdwijnen hoor, die draait veel te goed, maar een stukje verder dan Avlaki is ook een tent (voorheen To Limanaki wat maar een jaartje heeft gedraaid)en Traditional is daar mee bezig. Is ook een mooi plekje maar ligt dus iets verder en iets hoger,niet direct aan het strand.

    Is jammer want het zat zo heerlijk in de buurt, heeft een reputatie opgebouwd en je kon er lopend naar toe.

    Dat is op de nieuwe locatie wel anders maar omstandigheden van overlast voor de buren noden hem tot deze verhuizing.

    Ik hoop dat Traditional het gaat redden daar. Hij heeft wel iets aan de weg gedaan hoor ik net van een local dus Takis doet er alles aan om het goed toegankelijk te maken.

    En…………….ik denk als je werkelijk terug wil in september, dat een losse vlucht altijd wel mogelijk is en er zijn huurplekjes genoeg.

  • Costas

    Hallo Mariët,

    Dank je voor de correctie, ik heb mij inderdaad vergist het is dus To Limanaki, wat Takis heropend.

    Ik denk als iemand het gaat redden daar, is het Takis wel.

    Wat ik nu al gezien heb, een keuken met de beste apparatuur, zelfs een invalide toilet, een omkleed ruimte en naar ik nu hoor ook al een weg verbetering.

    Dat gaat gegarandeerd lukken.

    Ja, natuurlijk is een losse vlucht wel mogelijk en er is altijd wel wat te huren maar dan gaat het in verhouding een beetje duurder worden.

    Wie weet… misschien vind ik die ouwe sok nog wel ergens terug.

    Nogmaals dank en een goede tijd gewenst.

    Costas

  • annemolyvos@gmail.com

    Hai Costas.

    Waar vind ik Ingrid, ik kan mijn kappersbeurt net zo goed nog even uitstellen tot 30 juli dan is het goed besteed aan haar.

    Ben benieuwd na het Deense restaurant, betekend het dat ze Deens op het menu hebben staan?

    Ben benieuwd wat ze van Blue Bay hebben gemaakt het oude restaurant/taverne van Pakis, dat wilde ze verbouwnen tot een disco maar de bouw is tussendoor gestopt, ik heb daar zelf nog in de keuken gewerkt bij Pakis, mijn eerste baantje. Helaas zijn de eigenaars verhuisd was daar erg leuk zitten achterom

    groet

    Annelies

  • Costas

    Hallo Annelies,

    Ingrid is te vinden in Anaxos, als je op de hoofdweg, bij Billy's autoverhuur recht tegenover de weg richting het strand in gaat ongeveer 50 mtr rechts. Naast restaurant Elly.

    Doe haar de hartelijke groeten van Costas en Rina.

    V.w.b. het Deens restaurant, helaas geen Smörrebrod of iets dergelijks, maar voor “eens iets anders” te eten een aanrader.

    Als jij het hebt over Blue Bay, is dat wat ik bedoel waar Takis, van International, nu zijn nieuwe zaak geopend heeft? Dan zal je versteld staan wat daar is veranderd.

    Ook voor hem de hartelijke groeten.

    Fijne vakantie of verblijf? gewenst,

    Costas