wie wil als begeleider hondje vanaf Lesbos mee naar Nederland nemen

  • Mari@

    Beste mensen,

    Wie gaat er binnenkort, in mei of juni naar Lesbos en wil op de terugreis een al geadopteerd Grieks hondje meenemen naar Nederland, liefst via de luchthaven Amsterdam?

    Alle administratie wordt door ons vooraf goed geregeld, en de hond wordt door een vrijwilligster naar de luchthaven in Mytilini gebracht in een bench. De hond heeft een Europees paspoort, is gechipt en gezond, en wordt dan op Schiphol door mij opgehaald. U blijft dus niet/nooit met het hondje zitten!

    Mailt of belt u gerust voor meer informatie!

    Maria 0642675242

    Alvast bedankt namens Atlas Animal Project.

  • Ouzofan

    Waarom moeten hier nu twee berichten over gepost worden?

    Dit is onnodige ontsiering van het prikbord. Zijn de honden-asiels in Nederland al niet vol genoeg?

  • moderator Lesbos prikbord

    Mari@, Ouzofan heeft gelijk. Eén bericht is voldoende om de boodschap duidelijk te maken lijkt mij.

    Ik haal het andere berichtje weg.

  • Mari@

    Beste mensen,

    Ondertussen hebben we voor het geadopteerde hondje Larissa een vluchtbegeleider gevonden, dank daarvoor! De hond en zijn nieuwe baasje, of eigenlijk vrouwtje, hebben het heel goed samen!

    Nu is er ondertussen ook al interesse in de gedumpte pups die bij Gerbien in Eresos opgevangen worden. Ook hier zoeken we nog bereidwillige mensen die toch terugvliegen op Amsterdam of eventueel Dusseldorf, en willen helpen als vluchtbegeleider voor een van de hondjes. Heeft u interesse, dan horen we dat graag! U kunt ook een mail sturen naar

    gerbine@otenet.gr

    Met vriendelijke groet,

    Maria