wanneer in september??

• Freddy61

Nou, we weten in ieder geval zeker dat we in september naar Lesbos gaan. Waarschijnlijk 10 of 13 september.

Misschien kunnen jullie helpen met een keuze maken welk accommodatie. Wij willen graag naar Petra.

Voorkeur gaat uit naar appartement bij Blue Sky. Dichtbij het centrum en strand. We lezen wel wat over de zwembadbar die 's avonds laat open is.

Zo af en toe vinden wij het ook gezellig om nog een drankje te pakken voor het slapen gaan. Hopelijk is het in september niet meer elke avond zo druk?!

Alternatief is Vicky appartement. Deze zijn en liggen rustig, wat wij begrepen.

• Ton van Schaik

Ik ken beide appartementen helaas niet. Wel de locatie van Blue Sky in Petra. Ook ik zou dus van de omschrijvingen uit moeten gaan en dan krijg je een persoonlijke voorkeur, dat helpt je ook niet echt.

Petra is een leuk dorp met voldoende vertier en een mooi strand. Wel heb ik ergens gelezen dat er in de herfst vakantie een keer geen bedjes meer waren aan het strand.

Vanuit Petra kun je een paar aardige wandelingen maken o.a door de bergen naar Molyvos. Ook leuk is de tocht met de glasbotom boot naar Skala Sikaminia. Je zou dan terug kunnen lopen. Is een aardig tippel maar wel te doen.

• Mariët

wat die bedjes betreft in Petra kan ik je geruststellen hoor, er zijn veel te veel bedjes vinden wij altijd.

Ze kunnen beter stapelen en er bij zetten als het nodig is dan al die bedjes op het strand zetten maar goed, er zijn er genoeg dus dat is de geruststelling.

Blue Sky kan 's avonds inderdaad wat luidruchtig zijn bij de bar en je zit ook echt wel midden in het centrum.

Nu is Petra niet zo erg groot dus eigenlijk zit je overal dichtbij het centrum en op de platia (Het Plein) (2 minuten van Blue Sky) kan je ook heerlijk wat drinken, dat hoeft dus niet perse bij de hotelbar.

Vicky ligt een stuk rustiger, complex zelf ken ik niet persoonlijk, het ligt er maar aan waar je dus voor kiest.

Persoonlijk,dochter verblijft daar en nog meer goede reacties gehoord, van appartementen Elektra (Sudtours dacht ik), goede appartementen, prima ligging en zeer vriendelijke eigenaar.

• Freddy61

Elektra hadden wij ook gezien, maar nergens kunnen ontdekken om te boeken voor twee weken in september. Dus we gaan nog even goed rondneuzen en dan maar boeken.

Alvast dank voor de tips/adviezen!

• Mariët

Freddy61 Schreef:

——————————————————-

> Elektra hadden wij ook gezien, maar nergens kunnen

> ontdekken om te boeken voor twee weken in

> september. Dus we gaan nog even goed rondneuzen en

> dan maar boeken.

>

> Alvast dank voor de tips/adviezen!

ik schreef Sudtours maar bedoelde Sunweb.

http://zon.sunweb.nl/griekenland/lesbos/petra/appartementen_elektra.htm

edit: ik zie nu dat september waarschijnlijk volgeboekt is bij dit appartement.

• Wilma

Hallo Freddy,

Wij logeerde vorig jaar (2 wkn mei/juni ) in Blue Sky in een 2 kamer app. en we vonden het een heerlijk appartement en hebben het prima naar ons zin gehad !… mooi gelegen aan de rand van het centrum ( van het centrum zelf totaal geen last van lawaai e.d) een fijn zwembad erbij met veel ligbedden en ook dicht bij het strand..

De studio's zijn eventueel ook zeer ruim ! en er is ook wifi…

Er is idd een bar erbij er er logeren ook veel Engelsen en daardoor af en toe BAR gezellig ;) wij vonden het de laatste 3 dgn een stuk rumoeriger … maar in het voor en na seisoen is het in die bar altijd rustiger dan in het hoogseisoen. Zelf zaten we nooit bij die bar we gingen liever het dorpje in om even gezellig iets te nuttigen

In een voor of na seisoen zou ik er zo weer heen gaan ;)

Ik zag bij sunweb dat er in sept nog plaats genoeg is …

• Freddy61

Dag Wilma,

Sorry dat ik zo laat reageer. Maar hartelijk dank voor de informatie. Waarschijnlijk gaan wij hier een studio boeken.

Groet,

Freddy