Kalloni beach villa's

  • Ilse en Sylvia

    Hallo,

    Wij zijn benieuwd of er iemand ervaring heeft met Kalloni Beach Villas ?

    Zo ja waar liggen deze dichtbij? Wij denken dichtbij Hotel Pasiphae,maar weten dit niet zeker.

    Alvast bedankt voor de info.

  • tonsnoeren

    Is meer een kolonie op zich . Een heel eind buiten Skali Kallonis.

  • Ilse en Sylvia

    Hoi Ton,

    Bedankt voor je reactie,maar ik denk dat je in de war bent met Kalloni Village Appartementen. Deze huisjes/park liggen inderdaad een flink eind van het centrum.

    De Kalloni Beach Villa's zijn er maar 4. We weten inmiddels dat het dichtbij het Pasiphae hotel ligt,in het zelfde straatje maar dan nog iets dichter naar het strand toe.

  • martinus

    Hallo I & S.Mooie huisjes, inderdaad vlak bij Pasiphae;Waren van “Spirit of Greece”.Nu van: http://www.spiritofgreece.co.uk/index.html (let op zelfde URL!).Pas op met boeken voor in- en uitcheck dagen Die zijn op Engelse vluchten gebaseerd en lopen dus niet synchroon met onze Schiphol chartervluchten.

  • Mariët

    'Eliza was here' heeft deze acco ook in haar programma (denk dat het daar ook geboekt is) en biedt meestal aan inclusief auto dus dat zal geen probleem geven denk ik.

  • Ilse en Sylvia

    Hallo Martinus,

    Wij hebben idd via Eliza was here geboekt dus ik neem aan dat het wel goed zit…maar evengoed bedankt voor je reactie.