geboekt

  • jozeph

    de reis naar lesbos(petra)2013 is geboekt zo ver ben ik al.

    groetjes jozeph

  • Mariët

    je bent er snel bij Jozeph.

    Voorgenieten kan al weer beginnen.

    Ik moet nog even wachten met boeken, weet nog geen exacte datum van vertrek.

  • InVo

    Jee…. dat is snel!

    Ik wacht nog, want ik weet niet of er 1 of 2 of geen kinderen mee zullen gaan.

    En ik weet ook niet of ik wel naar Lesbos zal gaan. Ik wil nog zoveel Griekenland zien.

    Een wens is om een rondrit te maken over het vaste land en Evia en bijv. Meteora en Delphi te bezoeken.

    Maar speel ook met de gedachte (moet nog getest op -financiële- realiseerbaarheid) voor de 10 km tijdens de Marathon van Marathonas naar Athene volgend jaar.

    Maar Jozeph, jouw voorpret kan alvast beginnen. (tu)

  • greece67

    Ik heb een aantal weekjes geleden ook geboekt. 2e keer naar Petra, 1e keer in 2011. Dit jaar naar Kreta geweest. En voor volgend jaar weer Lesbos gekozen. Nu alleen nog even wat geduld;), vertrek is 30 augustus.

  • Mariët

    ook heerlijk en ach; wachten is dan niet eens zo erg; je hebt de voorpret al.

  • i.temme

    Ook ik heb al geboekt. Arke was er vroeg bij dit jaar. Vanaf begin september 2012 kon je al boeken voor zomer 2013. En aangezien de accomodatie waar ik naar toe ga maar 2 voor mij geschikte appartementen heeft, heb ik meteen geboekt. En ach, het is juni voor je het weet.

    Een fantastisch gevoel en lange tijd voorpret !

    Xairetismata

    Irmaki

  • jozeph

    (tu)

  • tonsnoeren

    Wij ook .

    Vertrek vrijdag 26 april naar Ageon te Skala Kallonis .

    12 daagjes weg…

  • Mariët

    tonsnoeren Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij ook .

    > Vertrek vrijdag 26 april naar Ageon te Skala

    > Kallonis .

    > 12 daagjes weg…

    jullie boffen, kan je Griekse Pasen meevieren, die valt 2013 op 5 mei.

  • Costas

    Jasoe,

    Ook wij gaan weer over 166 dagen naar Lesbos!

    04 juni dus nog even aftellen.

    Taleme,

    Costas