Wie wil in oktober v.a Lesbos nog hondje mee terug nemen? Vluchtbegeleider gezocht!

  • Mari@

    Beste mensen,

    Wie gaat er deze maand nog naar Lesbos? En wil op de terugweg een hondje van de opvang mee nemen?

    Wij gaan dit hondje nl. als gastgezin opvangen en een nieuw tehuis voor hem zoeken.

    Maar een hond mag alleen met een vluchtbegeleider reizen, dit is een formaliteit; de hond wordt door een van de vrijwilligers naar Mytilini airport gebracht, is ingeent, gechipt, en heeft een paspoort, kortom, alles wordt heel goed geregeld. Daarna gaat hij in een bench het ruim in. Op Schiphol staan wij u en de hond op te wachten, en kan hij met ons mee naar huis. Zodat wij een heel goed tehuis voor hem gaan zoeken!

    Wie wil ons helpen?

    Groet,

    Maria

  • Mari@

    Ps. voor meer info kunt u me ook bellen onder nummer

    06 42675242

    Vriendelijke groet,

    Maria

  • Mari@

    Is er inemand die ons wil helpen? De tijd dringt, het zijn de laatste vluchten namelijk!

    Hopelijk meldt er zich toch nog een goede ziel!

    Alvast bedankt!

    Maria

  • greece67

    Hoi Maria, heb je er misschien aan gedacht om je oproep ook op een ander forum te plaatsen? Veel Griekofielen zijn aanwezig op Oriste http://www.wageral.nl/oriste/index.php.

    Of het dan lukt weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis;-) Ik hoop dat het gaat lukken.

  • Mari@

    Bedankt hoor, ik ga zeker een oproepje plaatsen. Leuke site trouwens, kende ik nog niet!

    Groeten,

    Maria

  • greece67

    Als ik naar Lesbos zou gaan had ik het zeker gedaan;-) Maar ja zit er niet in helaas. Ik heb zelf een lieve Griekse kat via Mirtos Animal Project. Zijn jullie ook zo'n soort organisatie? Zo ja heb je ook een Facebook pagina?? (Evt ook voor wat extra publiciteit)

    Gr. Anoushka

  • Mari@

    Hoi Anouscka,

    Ja, voor meer informatie kun je op www.atlasanimalproject.nl kun je meer lezen over het opvangen van zwerfdieren op Lesbos.

    Ik hoop natuurlijk dat er nog iemand zich meldt (de bofferd die nog fijn naar Lesbos gaat!) en dit hondje mee terug wil nemen!

    Met hartelijke groet,

    Maria

  • Aniet

    En op Facebook ook de pagina van de Animal Welfare Society of Lesvos.

    Hoop dat het nog lukt Maria,

  • Mari@

    Het is gelukt, via een Duitse dame vliegt de hond naar Dusseldorf en vandaar rijden mensen hem met de auto richting Amsterdam. Allemaal vrijwillig aangeboden! Ben er blij mee!

    Groetjes,

    Maria

  • Aniet

    Super Maria! Weer één gered!