wat is het hier rustig.

  • jozeph

    wat is het hier rustig.niemand naar lesbos geweest?.

    alvast een prettig weekend gewenst.

    groetjes jozeph

  • Mariët

    jawel hoor, over acht maanden mogen we gelukkig weer :)

  • martinus

    Klopt iedereen zit zo langzamerhand bij Oriste.

  • Mariët

    maar dat zijn geen specifieke Lesbos-liefhebbers toch?

  • martinus

    Nou, zo langzamerhand weet@ Ger - op kwaliteit - een steeds groter en gemêleerder aantal mensen, aan zijn site te binden.Hij heeft dan ook de meeste postings in het Nederlandse taalgebied.Behalve misschien bij @Hieronymus.Maar daat gaat het nog steeds om de kwantiteit met verontachtzaming van inhoud en kwaliteit.

  • Mariët

    dat weet ik heb het over fans van Lesbos, die komen hier net hun vragen als het goed is.

    Als ik technische vragen heb ga ik altijd naar Ger, hij weet altijd raad.

    Ik ben er al tijden niet geweest dus heb geen idee hoe zijn site er momenteel uit ziet (en of ik mijn inlog nog weet).

    Zal ongetwijfeld mooi zijn, is Ger wel toevertrouwd die heeft hart voor de zaak/zijn forum.

    Zijn forum is dan ook een initiatief van hemzelf (wat als technisch forum is begonnen bij mijn weten?) en dat is altijd anders dan deze prikborden die zulke gedreven mensen niet achter zich hebben staan.

    Toen Ger nog op het gewone griekenlandprikbord was, was hij al zo gedreven. Op dat gewone Griekenlandprikbord kom ik overigens ook niet meer, kan al die prikborden en fora niet meer bijhouden.

  • J.Pulsief

    Ik weet niet over welke Ger we het hebben maar ben toch nieuwsgierig naar zijn forum.Hoe kom ik daar terrecht? Het kan immers geen kwaad om goed geinformeerd te blijven over Lesbos aangelegenheden.toch?

  • Mariët

    Natuurlijk al gaat dit niet echt over Lesbos het is een zeer informatief forum.

    Ik heb het even opgezocht, was er ook al tijden niet geweest maar ik had de link nog B)

    Oriste

  • Herman & Marja

    Tsja, het is hier volgens mij net zo rustig als op Lesbos ,wij zijn afgelopen vrijdag weer teruggekomen van een weekje Lesbos en het was behoorlijk rustig overal .Zo was het in Petra relatief drukker als in Molyvos volgens ons , ik weet dat het natuurlijk eind van het seizoen is maar zo rustig als dit jaar hebben wij nog niet meegemaakt in het verleden .En o ja ik weet niet of het bij jullie al bekend is maar app Marinela is gesloten en ook Hotel Eftaloe inclusief Pizzeria is vergane glorie helaas , jammer want wij gingen in het verleden daar nog wel eens een piza eten .Ik vraag mij af wat het volgend jaar allemaal moet worden…..

    jassou

  • martinus

    Nou, @Mariët e.a.Kijk even op Oriste van vandaag: bijna bovenaan zie je “Tips Lesbos”, met 25 reacties.Ons geliefde eiland is daar springlevend; het betreft dan geen technische aangelegenheden.Tik in de zoekfunktie ook “Lesbos” even in.

    Je zult nog versteld staan.