Eten en drinken mee in het vliegtuig?

  • Wilma

    Jozeph,

    Begin mei zijn ze met deze acties begonnen , hebben wij aan den lijve meegemaakt toen we een weekend naar Schotland gingen……..een uur in de rij staan en alles uit , behalve broek en shirt!!!

    Toen mijn tas door de scanner was vroeg men mij of ze deze mochten openen waarop ik ja zei……..tot mijn portefeuille en portemonnaie maakten ze open! Normaal gezien mogen zij die niet openen , maar moeten ze je vragen of jij die wil openen.

    Aangezien we in tijdsgebrek zaten wegens een uur wachten aan de controle hebben we hier niks op gezegd , maar ik kan je verzekeren dat mijn man erg op z'n lippen heeft moeten bijten……..hij heeft nl veel meer bevoegdheden dan de airport securety.

    Denk dat de douane op den duur ook eens in actie zal treden en al diegenen van airport securety die hun domein moeten voorbijgaan ook eens tot op het bot zullen controleren……..je zou voor niet minder.

    Vrienden van ons zijn afgelopen woensdag naar Cyprus vertrokken en inderdaad……nog steeds alles uit behalve broek en shirt.

  • Wilma

    Schoenen moeten uit voor je door het poortje gaat in Brussels Airport.

    Luchthavenpersoneel en douane die omwille van hun job langs die area moeten worden telkens gecontroleerd als passagiers…….je zal er maar mee moeten samenwerken!

  • Wilma

    Jozeph ,

    alvast een prettige vakantie toegewenst……wij moeten nog even wachten tot eind augustus , dan gaan we weer naar ons plekje in Chios……zullen even zwaaien :)

  • Jannis

    Yogi,

    Ten eerste zou ik een rij of 12 stoelen in het midden gaan verwijderen. Dan de rest van de stoelen dusdanig opschuiven dat je helemaal geen ruimte voor je benen hebt en dan moet je maar eens kijken wat je een ruimte hebt voor een bierblikjesvoetbal incl de twee luchtjuffen als doelpaal! :D (:D

  • gerrari

    Dat heeft U op dit en op een ander prikbord al vele malen kenbaar gemaakt. Mag ik U er op wijzen dat van U reeds een onnozel antwoord is verwijderd en iemand adviseerde niet meer op Uw postings te reageren.

    Dit zal toch niet zonder reden zijn. Ik zou U willen adviseren tot de conclusie te komen dat Uw niveau veel hoger ligt dan dat van anderen die hier vragen stellen c.q. antwoord geven en niet meer te reageren.

    gr. Gerrari

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.