Eten en drinken mee in het vliegtuig?

  • jozeph

    wilma ik heb horen zeggen dat je nu op de luchthaven je schoeisel moet uittrekken en blood voets door de scanner.heeft me een vriend gemailt.en naar het schijnt is het waar.maar ok.ik zal het wel zelfs ondervinden.volgende week.als het moet zelf in mijn nakie(lol)

  • Gilios

    De security valt onder de verantwoording van de luchthaven . Als bij controle blijkt dat de Europese veiligheidsvoorschriften niet strikt gehandhaafd worden heeft de luchthaven een (groot) probleem. Of er nou een gewone passagier of de directeur van het vliegveld door het poortje komen,ze dienen allemaal op dezelfde manier gecontroleerd te worden om een “clean area” te kunnen houden. En inderdaad ,als het poortje bij het passeren een signaal blijft afgeven kan het zijn dat je schoenen apart gecontroleerd worden.

  • Janis

    Zolang je nog “achter de douane” en veiligheidschecks nog met een metalen mes en vork kan eten stellen die veiligheidscontroles niets voor!

  • Gilios

    Dan moet je ze dat maar eens zeggen als je er weer eens komt.

  • Mieke

    En met 100 ml een bom kan maken stelt het zeker niks voor.

  • Yogi

    Je mag zelfs een statief niet meenemen in het vliegtuig, immers daar kan je de piloot of de stewards en stewardessen zijn/hun hersens mee inslaan :D (niet dat je door de beveiligde deur heen zou kunnen komen, maar alla het zoú natuurlijk kunnen) >:D<

    De stewards en stewardessen laten struikelen door met je statief gaan slaan is natuurlijk dan weer wel een erg leuk spelletje :D

  • Jannis

    Nou mooi niet Gilios. Kan dan die giga hamburger met mn knuisten gaan eten en zo'n mini, mini plastikmesje/vorkje is ook niet alles.

  • Jannis

    Yogi, Mijn statief (Manfrotto) van ca 10 kg laat ik graag thuis. Loop er het hele jaar al mee te zeulen en op vakantie, nou ff niet!

    Trouwens met een blikje bier wat ze in het vliegtuig verkopen kun je ook leuk voetballen in het vliegtuig. Twee luchtjuffen die als doelpaal dienen, moet kunnen.

  • Gilios

    Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op.

  • Yogi

    Wel gezien mijn “handicap” was ik blij dat ik hem deze keer mee had, anders had ik nog minder foto's kunnen maken :(

    Lijkt mij leuk om eens te zien hoe jij wilt voetballen in een vliegtuig, waarbij 2 stewardessen als doelpaal dienen :D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.