Sigrid

  • Alfa

    Weer heelhuids thuis gekomen? Het was leuk om elkaar weer te zien op de beurs!

    We houden contact.

    Groetjes, Leo.

  • Sigrid

    Alfa schreef:

    >

    > Weer heelhuids thuis gekomen? Het was leuk om elkaar weer te

    > zien op de beurs!

    > We houden contact.

    >

    > Groetjes, Leo.

    Ha Leo,

    Ik ben er weer…. Het sneeuwt, de waterleiding is bevroren, het heeft gestormd. Ontberingen dus!

    Erg leuk om jullie even gezien te hebben. Ik heb Amber al op de hoogte gebracht van jullie voornemens in september.

    Groetjes,

    Sigrid.

  • Mariët

    Wij zagen het al op het nieuws maar dat ging meer over Turijke maar ja, dat is bij jullie aan de overkant.

    Slecht weer en wel heel heftig hè?

    Sterkte hoor met de ontberingen.

    groetjes van Mariët

  • Henk en Henriette

    Hallo Sigrid!

    Wij zijn van plan om in mei naar Lesbos op vakantie te gaan. We hebben al meerdere Griekse eilanden bezocht en gaan deze dan altijd per scooter verkennen.

    Kun je lekker alles op eigen houtje en in eigen tempo bekijken. Nu blijkt uit de brochures over Lesbos dat het een nogal groot eiland is en daarom leek het ons het verstandigst om Skala Kalloni als uitvals-basis te nemen maar dit schijnt een nogal kleine plaats te zijn. Weet jij misschien of hier 's avonds ook nog wat te doen is en of het een gezellige plaats is? Want qua plaats lijkt ons Molyvos of Petra gezelliger of heb ik dit mis?

    Jammer dat we vanwege ons werk de vakantiebeurs niet konden bezoeken, anders hadden we het je persoonlijk kunnen vragen.

    Groetjes van Henk en Henriette.