Alcaeos beach club

  • Jonny

    Wie is er wel eens in de Alcaeos Beach Club op vakantie geweest of kent dit hotel in Eftalou?

    Wij zijn van plan om de eerste twee weken van juni hier naar toe te gaan. Het is een Kidsworld bestemming met alles er op en er aan.

    Ik kan alleen op geen enkele site op de Lesbos.pagina de naam of een verwijzing naar deze accomodatie vinden.

    Vandaar mijn vraag.

    Jonny

  • rowen

    Ik wil hier ook graag heen met dochter (6 jaar) en man maar wil graag weten of dit inderdaad ook leuk voor kinderen is. Ik ben vorig jaar op kreta geweest

    was wel leuk maar voor kinderen viel het tegen terwijl het als kindvriendelijk stond beschreven. Wie is hier al eerder geweest.

  • Rene

    hallo Jonny, wij zijn vorig jaar naar Eftalou geweest en het is ons daar erg bevallen. Zo goed zelfs dat we dit jaar weer heen gaan. Wij zijn in september geweest en toen was het niet zo warm daar, maar gewoon lekker. Dit jaar zijn ze aan het verbouwen daar, er komt een nieuw zwembad, een piratenschip in zee en alle paden worden verhard. Ik hoop voor jullie dat alles klaar is als jullie er zijn. Je kan eens kijken op de site van Kids World, wwwkidsworld.to hier kun je nog wat informatie en foto's vinden. Alvast een prettige vakantie en heel veel plezier. Vriendelijke groeten Rene,Alkmaar

  • Daphne

    Hoi,

    Wij zijn vorig jaar ook naar Alcaeos geweest. We vonden het super. Dit jaar hadden we weer willen gaan, maar helaas had Kidsworld alleen enkele gezinskamers ingekocht. Met zijn vieren op 1 kamer zagen wij niet zitten. Collega-vakantiegangers die vorig jaar wel met hun hele gezin in 1 kamer zaten, hadden ons verteld dat dat wel erg krap was. Maar Alceaos is een eenvoudig maar leuk hotel. Hele vriendelijke mensen en de kinderen (toen 3 en 4 jaar) hebben het nog steeds over de medewerkers van KidsWorld en wat ze daar allemaal gedaan hebben. Wel belangrijk is het om water/surfschoentjes voor de kids mee te nemen, de tegels rond het zwembad kunnen glad zijn als er water op ligt. Wil je meer weten, dan moet je hier maar een bericht achter laten.