Huis te huur gevraagd

  • Jan N

    Voor vrienden ben ik opzoek naar een huis op Mytilini voor de periode 23/4 t/m 7/5 2004. Het is een gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen. Wie weet weet er iets te huur?

    Alvast bedankt,

    Jan

  • François

    Beste Jan

    MOET het huis absoluut in Mythilini zijn? Indien ja, kan ik wel bij kennissen informeren. Maar dan zou u mij wel moeten laten weten wat de verwachtingen van de mensen zijn. Huis of appartement, in de stad of niet, bad of niet, airco, gemeubeld, aan zee,…

    Als het niet absoluut in Mythilini moet zijn, dan moet u maar eens kijken op de site: “users.pandora.be/ariana”.

    Misschien kan dit de mensen aanspreken.

    Gegroet

    François

  • Jan N

    Hoi François,

    Ik bedoelde met op Mytilini op Lesbos. Skala Kalonis is denk ik prima. Zal ik onze vrienden contact met jullie laten opnemen?

    Groet Jan

  • François

    Hello Jan

    zij kunnen ons gerust contacteren als een eerste indruk bij het bezoek aan de site positief is. Verder contact kan via het e-mail adres op de site.

    Tot wederhoors

    François

  • Jan N

    François,

    Nog wat van onze vrienden gehoord?

    Groet Jan

  • François

    Beste Jan

    zij hebben hun periode van verblijf doorgegeven, onze vakantiewoning was nog beschikbaar. Zij zijn nu op zoek naar tickets voor de vluchten.

    Waar een pb goed voor kan zijn. De tip schijnt hen prima geweest te zijn. Prettig zo.

    Groetjes

    François