Olympia - reizen

  • Dick

    Wij hebben al vele malen via olympia reizen een vakantie geboekt. meestal via internet.

    Dit was altijd een redelijk succes.

    Alleen de laatste maal ging het fout bij een aanbieding van Olympia.

    Onze vraag is dan ook wie van jullie hebben nog ook positieve of negatieve ervaring met OLYMPIA en het boeken via internet of hun aanbiedingen???

    wil je niet via het prikbord reageren?

    stuur dan een mailtje naar joke@kadoshop.nl

  • Mariët

    Nou Dick is dat nou nodig om op acht prikborden dezelfde vraag te stellen? Ik dacht eerst dat Bas2 overdreef maar toen had ik pas twee prikborden gezien.

  • Dick

    ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de ervaring van verschillende griekenland gangers

  • Mariët

    maar weet je dat dit verboden is????

    dit staat in de huisregels: Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).

    Als je het op de griekenlandpagina alleen zet dan bereik je toch de meeste mensen.

  • Dick

    wist ik niet , maar het gaat toch om verschillende ervaringen??

    ik hoor graag positieve en negatieve ervaringen

  • Mariët

    Ja jij gaat in de fout hoor niet ik het is maar dat je het weet want regeltjes zijn nou eenmaal regeltjes..

    Wij zijn ooit wel eens met Olympia op reis geweest maar ik weet echt niet meer wanneer en waar naar toe maar hebben dat nooit via Internet geboekt maar altijd via een reisbureau. Ik kan me ook geen problemen herinneren dus die waren er ook niet anders zou ik het zeker nog weten.

    groetjes Mariët

  • Despinaki

    Vind je zelf nou ook niet dat jij overvloedig op verschillende prikborden aanwezig bent . Steek je hand in eigen boezem zou ik zeggen.

  • Mariët

    Ha daar hebben we Despinaki weer, vertel nou eens eerlijk wie je in werkelijkheid bent want onder nick schrijven vind ik toch zo kinderachtig en vooral van dit soort berichtjes. We (want er zijn nog een paar nieuwsgierigen die je al hebben opgemerkt en de toon van je berichtjes nogal vervelend vinden omdat jij weer één van die mensen bent die zich overal aan schijnt te storen) zouden dat toch graag weten en als je je een beetje volwassen gedraagt ga je dit soort berichtjes gewoon onder je eigen naam schrijven net zoals ik dus.

    Waarom moet ik mijn hand in eigen boezem steken omdat ik Dick wijs op een bepaalde regel in de huisregels? Dick begrijpt dit wel dus waar bemoei je je dan mee?

    Of is het misschien omdat jij (ook) op al die prikborden komt en mij dan ziet staan dus dat betekent dat jij mij dan iets zou verwijten wat je zelf ook doet. Je lijkt wel een kloon van een bepaald iemand.

    Kom op zet je masker af en kom er voor uit wie je bent, we hebben overigens wel een vermoeden hoor.

  • Mark1

    Ga al zolang ik naar dit eiland ga via Olympia.

    Nooit problemen gehad, en de begeleiding (Hostessen Karen en Els) helpen je altijd als je vragen/of problemen hebt.

    Prima organisatie! misschien zijn er andere organisaties die beter zijn, maar ik blijf bij het oude vertrouwde!

    Mark

  • dolfvanderley

    oh zo!!!!Mark1 schreef:

    >

    > Ga al zolang ik naar dit eiland ga via Olympia.

    >

    > Nooit problemen gehad, en de begeleiding (Hostessen Karen en

    > Els) helpen je altijd als je vragen/of problemen hebt.

    >

    > Prima organisatie! misschien zijn er andere organisaties die

    > beter zijn, maar ik blijf bij het oude vertrouwde!

    >

    > Mark