Liokambi Molyvos

  • Marcel & Mireille

    We zijn een aantal keren in Liokambi geweest en wat ons betreft een van de mooiste plekjes…. Zijn er meer mensen die er geweest zijn. Lijkt me leuk reacties te lezen + eventuele tips voor net zulke leuke plekjes

  • Yogi & Alfa

    Waar moet ik dat ergens zoeken? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik ben er ook pas 1X op Lesbos geweest.

    Alfa.

  • Mariët

    Volgens mij zit het complex boven aan bij het fort in Molyvos, oif heb ik het verkeerd Marcel en Mirelle.

    Kijk maar eens bij de vakantiereiswijzer daar zijn de mensen er ook aardig positief over.

  • Mariët

    hier nog even het adres van de reiswijzer:

    http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=4627

  • Marcel & Mireille

    Het ligt juist beneden. Als je bij Alonia staat moet je een weggetje naar beneden nemen langs het donkeystation. Het complex ligt dan in oude olijfboomgaard.

  • Mariët

    O, zat ik me daar toch even fout, ik zal wel eens op onderzoek gaan als ik er in juni ben.

    groetjes Mariët

  • Yogi

    Das gemeen Mariët, wij moeten nog tot volgend jaar september wachten :D:D:D.

    Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor (haha).

    Maar ik ga ook eens kijken waar dat is, want ik ken het niet (en ik heb toch al heel wat heen en weer gereden op mijn scootertje daar)

  • Mariët

    In september ziiten we op Samos, kunnen we zwaaien (alhoewel toch nog wel een eindje weg).

  • Yogi

    Joh, ik dacht dat je in september juist naar Lesbos zou gaan en in de lente naar Samos.

    Is het andersom :?:? Afijn, zwaaien kan altijd en misschien kom ik nog wel een dagje overvaren :D:D

  • Mariët

    Joh je hebt gelijk :D:D:D

    dat krijg je als je twee vakanties tegelijk boekt dan raak je de kluts kwijt.

    Samos dus in juni en eind augustus Lesbos.

    Maar goed dat we de tickets thuis krijgen gestuurd je zou zo verkeerd vliegen :?

    Ik wordt oud.(hoop ik)

    groetjes Mariët