ben ik nu echt de eerste

  • Mariët

    Jippie een eigen prikbord voor Lesbos.

    Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee en ik denk dat er nog veel meer mensen geïnteresseerd zijn in dit splinter nieuwe prikbord.

    Bedankt webmaster

    groetjes Mariët

  • Mabries

    Ja, je hebt de primeur…..

    Ik heb niks te melden over Lesbos, nog nooit geweest, dus ik ben weer weg (flauw he?).

  • Mariët

    Dan heb je toch heel wat gemist dame en daar moet je in de toekomst wel even wat aan gaan doen.

    Lesbos is een echte aanrader.

  • Yogi

    Jippie,

    Hier kunnen we oeverloos kletsen over onze passie (Lesbos), want sinds ik afgelopen september voor het eerst op vakantie ben geweest naar Lesbos kan ik wel vertellen dat ik er een nieuwe passie bij heb gekregen, naast fotograferen (ja, veel foto's van Lesbos dus, webpages ontwerpen en verhalen schrijven) en niet te vergeten Alfa Beer, voordat ik dat weer over me heen krijg van hem :D:D

  • Mariët

    Ha dieYogi

    Goed hè dat het is gelukt. Heb je een webpage van Lesbos zelf gemaakt met verhalen en zo. Willen we wel even het adres van weten als dat mogelijk is, kunnen we meegenieten. :+

  • Yogi

    Ha die Mariët,

    De foto's van Lesbos zijn in de maak (ik heb een stuk of wat dia's van Lesbos laten scannen met een filmscanner en die kan ik volgende week ophalen.

    De peets gaat eigenlijk meer over mijn persoontje (maar dan in de Beer vorm) :D:D.

    Ik zal wel een seintje geven als de foto's erop staan. Verder zit er in mijn hoofd een gedeelte van een verhaal over Lesbos, gewoon wat Alfa en ik allemaal hebben meegemaakt, ook dat verhaal zal ik binnenkort eens gaan schrijven.

    Leuk dat we nu hier ook kunnen prikken, ben jij al vaker op Lesbos geweest ??

    Groetjes van Yogi

    (P.S. Misschien is het wel leuk om -als het prikbord wat gaat lopen- eens wat meer over elkaar te vertellen, of zijn de regels er niet naar om dat te doen en moet het alleen over Lesbos gaan :?:?

  • Yogi

    Sttt Mariët, zeg het niet te hard, zo direkt is het veels te druk op Lesbos :D:D en kunnen wij niet genieten van de rust en die o zo aardige relaxte mensen op Lesbos.

  • Mariët

    Ik ben twee keer op Lesbos geweest. De eerste keer met Emiel (mijn man) en de tweede keer met mijn twee zusjes een weekje.

    Volgend jaar gaan we lekker weer, eind augustus voor drie weken naar Molyvos. Eerst in juni nog drie weken naar Samos (Kokkari) ook zo'n prachtig eiland en lijkt erg op Lesbos vind ik (ook wel logisch natuurlijk want ze liggen vlak bij elkaar).

  • Yogi

    Alfa en ik zijn van plan om begin september naar Molyvos te gaan voor 3 weken, dus wie weet komen we elkaar dan nog wel eens tegen (haha).

    Ik ben ook een keer op Samos geweest, maar dat was niet zo'n leuke vakantie, ik was destijds alleen en had geen zin om alleen op vakantie te gaan en toen was er nog geen internet (hoe konden we toch vroeger leven :?:?:D:D) en daarom besloot ik om een advertentie in de krant te zetten voor een beschermengel, ik kreeg veel reakties en koos (dacht ik) een leuke knul uit om mee te gaan, maar toen puntje bij paaltje kwam (in Samos dus), bleek dat hij niet wilde dat ik alleen weg zou gaan om mijn dingen te doen, zodat hij zijn dingen kon doen, maar moest ik konstant mee omdat hij wel eens in een ravijn kon vallen), terwijl ik dacht dat ik van te voren goed had afgesproken wat de bedoeling was en thuis in Nederland vond hij het ook een goed plan.

    Afijn, ik heb wel veel gezien en ben ook veel alleen op pad geweest uiteindelijk (na een aantal heftige woordenwisselingen) en vond het inderdaad een mooi eiland.

    Misschien is het wel een idee om volgend jaar een dagje Samos te doen, kijken hoeveel het veranderd is in 10 jaar :D.

    Slik, ben ik al zooo oud :D

  • Alfa

    Hee wat leuk! Een eigen hoekje voor de Lesbos fanaten.

    Ik denk dat het er wel een hoop zullen zijn. Het lijkt mij ook handig om van elkaars ervaringen en tips te leren. Maar niet alleen van Lesbos, ook van de andere Griekse eilanden.

    Ik hoop dat de Lesbos pagina een succes zal worden, aan mij zal het liggen!

    Leo.